iPad Pro Beklemeye Değer Mi?

    Konu Sahibi
iPad Pro Beklemeye Değer Mi?
Arkadaşlar iPad Pro'ya bütçem yetiyor. ama 11 kasımda çıkacak olması ve ağırlığından kaynaklı almakta kararsız kaldım. aynı şekilde Air 2 ise her şeyi güzel ama 1 senelik olmasından kaynaklı düşündürüyor.

Tableti 5 Kasımda alacağım ama iPad Pro'yu bekleyebilirim. 11 Kasımda Türkiye ile aynı anda çıkacakmış diye okudum bir yerde.

İkisinide 128 gb düşünüyorum (Sim Kartsız).

Ve iPad Pro 128 gb çoğu yerde = 3500 tl olacağı söyleniyor.
iPad Air 2 ise 2200.

Benim yapacaklarım ise;
- App Store Uygulamaları/Oyunlarının hepsini desteklemesi ve oynatması.
- Film/Dizi İzlemek
- Taşınabilirlik
- Elde Kullanacağım için uzun kullanımda yormaması gerekiyor.
- Slayt , Sunum hazırlamak (Arada sırada)
- Kitap okunabilmesi
- Ağır olmaması


Klavye almayı düşünmüyorum. Kalem'i ileride alırım büyük ihtimalle.

iPad Pro'nun A9X İşlemci ve 4 GB ram'i ve Ekran Büyüklüğü güzelken , iPad Air 2'nin hafifliği güzel.

Aynı şekilde iPad Pro'nun ağır olması kötüyken , iPad Air 2'nin 1 yıllık olması kötü.

Hangisini almalıyım. iPad Pro'yu mu bekliyeyim yoksa 5 Kasımda iPad Air 2'yi alıyım mı?

Not: Çizim vs. yapmıyacağım.

iPad Air 2 ağırlığı = 437 gram
iPad Pro ağırlğı = 713 gram

hissedilir derecede fark olur mu?
 

BRKTNL

Üye
1 senelik cihaz bence çok da eski değil. Bana sorarsan imkanın var demek ki iPad Pro almanı tavsiye ederim. Ağır olsun ne olacak ki bendeki iPad 2 601 gram
 

0MG90

Üye
iPad Pro 4000 liradan aşağı gelmez ve gereksiz bir cihaz. O paraya Mac alınır.

iPad Air 2 64GB al en az 5 yıl kullan.
 
Tepkiler: emarat
    Konu Sahibi
1 senelik cihaz bence çok da eski değil. Bana sorarsan imkanın var demek ki iPad Pro almanı tavsiye ederim. Ağır olsun ne olacak ki bendeki iPad 2 601 gram
iPad Pro 4000 liradan aşağı gelmez ve gereksiz bir cihaz. O paraya Mac alınır.

iPad Air 2 64GB al en az 5 yıl kullan.
iPad 2 hakkında bi soru soracam kullandıkça ağırlık oluyor mu yani elde kullanımda özellikle tek elde yoruyor mu aralarında pek gram olarak fark yokmuş. 1-2 saat kullandığınızda ele ağır gelmeye başlıyor mu?
 
Elde gezdiriyorsanız her cihaz yavaş yavaş elinizi ağrıtıyor
 

0MG90

Üye
Kılıfsız ağrıtmaz.
 
Tepkiler: KAYIP-ADAM

BRKTNL

Üye
Belli müddet sonra alışıyorsun. İlk başlarda bana da ağır geliyordu, kullandıkça hafif bile geliyor zamanla Kılıf kesinlikle tavsiye ederim çünkü aletin hacmi büyük olunca dikkat etmek gerekiyor.
 
Tepkiler: KAYIP-ADAM
    Konu Sahibi
Belli müddet sonra alışıyorsun. İlk başlarda bana da ağır geliyordu, kullandıkça hafif bile geliyor zamanla Kılıf kesinlikle tavsiye ederim çünkü aletin hacmi büyük olunca dikkat etmek gerekiyor.
inşallah alışıırm hemen , Kılıfı tableti aldıktan sonra düşünüyorum. Evde kullancağım için pek sorun olacağını sanmıyorum