İpad 4 (iOS 6.1) soruma cevap verin lütfen??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sagoceza35

sagoceza35

Üye
    Konu Sahibi
İpad 4 (iOS 6.1) soruma cevap verin lütfen??
İos 6.1 kullanıyorum daha dogrusu iPad 4 kullanıyorum ve işletim sistemim 6.1 sorum şu kablosuz bir şekilde televizyona veya paye görüntü aktarımı yapabilme şansımız varmı? Cevap verirseniz çok sevinirim
 

farketmez67

Üye
apple tv niz varsa airplay ile görüntü aktarımı oluyor ama onun haricinde nasıl olur bilmiyorum.

edit: küçük bir araştırma yaptım iMediaShare uygulaması ile de görüntü aktarımı sağlanabiliyormuş. akşam eve gidince bi deneyeyim bakayım :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt