Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İpad 4 (iOS 6.1) soruma cevap verin lütfen??
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sagoceza35
Üye
Konu Sahibi
İpad 4 (iOS 6.1) soruma cevap verin lütfen??
İos 6.1 kullanıyorum daha dogrusu iPad 4 kullanıyorum ve işletim sistemim 6.1 sorum şu kablosuz bir şekilde televizyona veya paye görüntü aktarımı yapabilme şansımız varmı? Cevap verirseniz çok sevinirim
farketmez67
Üye
apple tv niz varsa airplay ile görüntü aktarımı oluyor ama onun haricinde nasıl olur bilmiyorum.
edit: küçük bir araştırma yaptım iMediaShare uygulaması ile de görüntü aktarımı sağlanabiliyormuş. akşam eve gidince bi deneyeyim bakayım