ios'a uygulama geliştirme ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ahmetc503

    Konu Sahibi
ios'a uygulama geliştirme ?
Arkadaşlar ios için küçük bir uygulama geliştirmek istiyorum ama internette bunun hakkında yararllı bir bilgi bulamadım.Bilen varsa yardımcı olabilirmi

Not: işletim sistemim windows 7 acaba uygulama geliştirmek için bir mac mi lazım
 


R.A.M

R.A.M

Üye
mac'e gerek yok ama işine yarayabilir ama programlama mantık ve uğraş gerektiren iş söyleyeyim :)
 

ahmetc503

    Konu Sahibi
Kardes çok saol bakıyorum. Bu arada bende mantık bol da uğraşma kısmı biraz sıkıntı :)

- - - Eklendi - - -

Arkadasım ilgin için çok teşekkür ederim fakat verdigin sitede sadece videolu anlatım var ve benim net kotali :( :-(
 
nadir_89

nadir_89

Üye
Uygulama yazsan bile yukleyemezsin sertifika gerekiyor oda yıllık 99$
Uygulama normalde sadece mac te geliştiriliyor
Ama flash ilede yapabilirsin
Flash da yaptığın uygulamayı kaydedebilmek icinde sertifika gerekiyor iOS a uygulama gelistirip yüklemek okadar kolay değil
 
abandonware

abandonware

Üye
Uygulama yazsan bile yukleyemezsin sertifika gerekiyor oda yıllık 99$
Uygulama normalde sadece mac te geliştiriliyor
Ama flash ilede yapabilirsin
Flash da yaptığın uygulamayı kaydedebilmek icinde sertifika gerekiyor iOS a uygulama gelistirip yüklemek okadar kolay değil

tüh :( ben win 8 için uygulama marketine uygulama geliştirecektim...... inş ondada böyle yıllık ıllık zavazingolar olmaz :'(
 
R.A.M

R.A.M

Üye
tüh :( ben win 8 için uygulama marketine uygulama geliştirecektim...... inş ondada böyle yıllık ıllık zavazingolar olmaz :'(

program yapması çok zor bunu söyleyeyim ben 1 yıldır uğraşıyorum az çok ders almayınca olmuyor programlamanın temeli algoritma ve döngülerden oluşuyor en basitinden başlamak lazım eğer ben bu işi yaparım diyosan c#'dan başla.
 

ahmetc503

    Konu Sahibi


program yapması çok zor bunu söyleyeyim ben 1 yıldır uğraşıyorum az çok ders almayınca olmuyor programlamanın temeli algoritma ve döngülerden oluşuyor en basitinden başlamak lazım eğer ben bu işi yaparım diyosan c#'dan başla.
yaparım ama 99$ istiyolarmış sertifika için bunun doğru olduğuna emin misiniz
 
15097

15097

Üye
Uygulama yazsan bile yukleyemezsin sertifika gerekiyor oda yıllık 99$
Uygulama normalde sadece mac te geliştiriliyor
Ama flash ilede yapabilirsin
Flash da yaptığın uygulamayı kaydedebilmek icinde sertifika gerekiyor iOS a uygulama gelistirip yüklemek okadar kolay değil
Yani bu işin oluru yok diyorsun :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt