Uygulama yazsan bile yukleyemezsin sertifika gerekiyor oda yıllık 99$
Uygulama normalde sadece mac te geliştiriliyor
Ama flash ilede yapabilirsin
Flash da yaptığın uygulamayı kaydedebilmek icinde sertifika gerekiyor iOS a uygulama gelistirip yüklemek okadar kolay değil