İOS4 www.jailbreakme.com ile ilgili problem yaşayanların ilacı

Sponsorlu Bağlantılar

rapege

rapege

Üye
    Konu Sahibi
İOS4 www.jailbreakme.com ile ilgili problem yaşayanların ilacı
fb123w arkadaşımızın yayınladığı http://www.maxicep.com/iphone-3g-de...a-hemde-telefondan-girip-yapilior-380264.html adresli konuda yazan jb işlemini yaparken siteyi telefondan açamayanlar açıp mor mac wallpaperinde kalanların ilacı burada...

Çözüm 1: DNS adresini değiştirin buyrun fotoğraflarla anlatayım size...









Çözüm 2: Eğer DNS ayarlarını dediğim gibi değiştirdikten sonra da site açılmıyor veya o mor ekranda kalıyorsa lütfen İphone/İpod'unuzu kapatıp açın (Resim koymama gerek yok dimi :D )

Bu kadar uğraşa bir teşekkürü çok görmeyin...

--------------- Ekleme ---------------

isteyenlerle birebir telefonda veya msnde jb yapılır referans: bahadir613
 
  • Beğen
Tepkiler: aciidjxi, atakax, serhatc1 ve 5 diğerleri


bahadir613

bahadir613

Üye
Kesinlikle İşe Yarıyor Sanada Çok Teşekkür Ederim Aradaşım Çok Yardımcı Oldun Bugun Bana Çooo....oook Sağol...:D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Eline sağlık :oke:
 

polo_0650

Üye
arkadaşlar bende 4.0 yüklü bir türlü olmuyor dns ayarı falan tam açıp kapatıyorum yine olmuyor
yardımcı olursanız sevinirimç
saygılar
 
rapege

rapege

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bende 4.0 yüklü bir türlü olmuyor dns ayarı falan tam açıp kapatıyorum yine olmuyor
yardımcı olursanız sevinirimç
saygılar

modemini kapat aç ve telefonunu kapat aç
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
ya şu olmuyor denmesi çok sinir bozucu.yapan nasıl yapıyor?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
ya olmaması ilginç biz nasıl yapıyoruz.:hmmm
 

polo_0650

Üye
ya olmaması ilginç biz nasıl yapıyoruz.:hmmm

[/URL]


 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
dns yi 208.67.222.222 yap dene tekrar.
birde dan dene ama dns yi dediğimi yap.
 

polo_0650

Üye
dns yi 208.67.222.222 yap dene tekrar.
birde dan dene ama dns yi dediğimi yap.
hocam open dns.ye yönleniyor yukardaki adresi yapınca
saygılar
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
evet server çökmüş.peki custom fw denedin mi?.hangi fw yi yüklemek istiyorsun?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
4.0.2 mi,4.0.1 mi,4.0 mı? itunesden mi güncelledin?
 


Üst Alt