Ios Vs Symbian

Doğan la doğmadığımız gibi ölenle de ölünmez mayk
 

MaxipmaN

Üye
symbianın canlı olduğu zamanlarda bölümdeki asalet iosta zerre kadar yok
 
Gereksizlerin cenazesine gidilmezki be symbianim benimkine sen gel ama bak ezanda okuyo