Telefon Tavsiyesi İos mu Windows Phone'mi Almalıyım?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
İos mu Windows Phone'mi Almalıyım?
Arkadaşlar Uzun Süredir Nexus 4 Belasını Kullanıyorum , 40 tane oyun yüklemiştim kasmaya başladı format attım tekrar kasıyor , şuanda flappy bird bile aşırı kasıyor , Bidaha Android Hayatta Kullanmam , Şimdi İos ile Windows Phone'de takılı kaldım hangisii almalıyım?
 

0MG90

Üye
Bence iOs oyun ve uygulamalarda sorun yaşamazsın zaten iOs stabil ve hızlı.
 
Tepkiler: .NeXuS.

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
Bence iOs oyun ve uygulamalarda sorun yaşamazsın zaten iOs stabil ve hızlı.
evet İos'a kaç tane oyun yüklersek hiç kasmıyor fakat ben internettede fazla gezerim telefonda internette iosta internette gezinmek çok kötü konular okumuştum.
 
Windows Phone ilk zamanlarda kafanı karıştırabilir ama kullandıkça alışırsın sürekli yenilenen bir platform.Tavsiye ederim IOS kullanmadığım için bilmiyorum.
 
Tepkiler: .NeXuS.

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
Windows Phone ilk zamanlarda kafanı karıştırabilir ama kullandıkça alışırsın sürekli yenilenen bir platform.Tavsiye ederim IOS kullanmadığım için bilmiyorum.
Evet Wp8 Sürekli Gelişiyor İlk Zamanlar Marketi Çok Kötüydü , İnternettede Güzel Fakat Sonradan Nexus 4 Gibi Bir Hata Yapmak İstemiyorum.
 

0MG90

Üye
evet İos'a kaç tane oyun yüklersek hiç kasmıyor fakat ben internettede fazla gezerim telefonda internette iosta internette gezinmek çok kötü konular okumuştum.
Hayır alakası yok, aynı zamanda ücretli uygulamalarıda yükleyebilirsin 25pp vb uygulamalarla
Ben olsam bu iki seçenekten iOS u seçerdim
 
Aynen al bi 5S uzun yıllar kullan
 
Android kullanan telefonlar ilk zamanlar çok güzel.Her şey yolunda ama sonra hem telefon,hem android kafayı yiyor.Young'ı annem kullandığı için şimdilik bi sorunu yok ama arkadaşlarımın s3 mini si,s4 ü 1 ay içinde mahvoldu.Etkin kullanıyorlar çünkü.Ama Wp8,özellikle Nokia Lumia ömürlük bir telefon.Hatta eskimese Symbian'la N8 de ömürlük telefon ama onların devri geçti..Bir fırtına gibi estiler ve gittiler...
 
Evet bu sorun var. Ama nexus 4 saf android nasıl kasıyo. Ablamın S3 ünede saf android kurmayı düşünüyorum.
 
WP yi düşün derim 8.1 çok güzel olacak ayrıyeten stabil bir sistem ios da stabil ama bazen takılmalar olabiliyor alıcaksanda en az 5 ve ustu almalısın derken gitti 1.5 milyar
 
Tepkiler: muhammettvurucu

0MG90

Üye
iOS fazla şarj yemiyor insan gibi kullanırsanız telefonu uzun gider.
 
dostum Windows Phone a şans ver.2000 tl ye iphone alacağına 1000 tl ye 32 gb lumia 925 al.
 
Bence Bi maxicep de forumlarını gez iki platformun , buda önemli
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...