IOS Bölümü Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
IOS Bölümü Hakkında
Bence uygulamalar bölümünde cydia tweaklerini paylaşabileceğimiz alt bir bölüm oluşturulmalı.
 

Haydar

Emekli Yönetici
evet iyi olabilir hep tweaklar hakkında bilgi ve çnerilerdede bulunulur
 
Tepkiler: Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Evet bir aciklama bekliyoruz
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bu konuda gerekli talep oluşursa bolum yöneticileri ve üst yönetim de uygun görürse gereken çalışma yapılacaktır.
 
Tepkiler: Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Ama talep yok pek sorun o

talep olmaz tabi ios bölümünü biliyorsun o bölümle doğru düzgün ilgilenip konu açan insan yok bir uygulama konusu açsan kaç kişi teşekkür mesajı yazıyor belki o bölümün yöneticilerinden biri fakat o konuya bir sürü kişi girip bir sürü kişi de o uygulamayı indiriyordur o yüzden destek verecek kimse görünmüyor açılırsa ben o bölümle ilgilenirim elimden geldiğince tweak paylaşımı yaparım... karar sizin
 

Türe

Üye
Bence 3 şubatı beklemek lazım Malum iOS 6 için jb gelecek
 

Haydar

Emekli Yönetici

katılıyorum
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
bölümün açılmasına gerek görülmedi galiba



 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...