İp5furkan
Üye
Arkadaşlar bir şey soracaktım size. Benim cihaz %100 şarj olduktan sonra bağlantıyı kesiyor. Kabloyu çıkartıp yeniden taktığımda devam ediyor 5 dakika sonra geri bağlantı kesiliyor. Bu kesilme sürelerini tam bilmiyorum telefon şarjda %100 halde bırakıyorum aldığım da kablo takılı olmasına rağmen %99 ve beyaz batarya simgesi yani şarj Olmuyor. Acaba iOS 10 da 100 olunca şarj almayı kesiyor mu ? Başına gelen başka kimse var mı ? Umarım anlatabilmişimdir.
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Eğer doğru anladıysam dediğiniz gibi bir şey yaşamadım. %100 olmasına karşı şarj olmaya devam ediyor cihaz. Eğer ben çıkarırsam şarj aletini o andan itibaren pil moduna geçiyor zaten.
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Yani bana %100 olunca şarj etmeyi kesiyor gibi geldi de hocam ondan bi sorayım dedim. Herhalde kabloda bi sıkıntı var
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Yani kabloda veya girişte vardır sıkıntı. Zaten Beta sürümlerini de kullandığın için biliyorsun sürekli yazılım sıfırlanıyor zaten. Sorun bence direkt donanımsal.
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Orijinal kablo kullanmıyorsan hocam aksesuar desteklenmiyor diyo belli bir süre sonra bende yaşadım bunu ve şarj almayı kesiyo eğer orijinal kablo ise ya girişte sorun ya da kablo ucunda bi sıkıntı var
Kablo orijinal değil hocam. Orjinal kabloyla denediğim de sokete bir süre bastırmak zorunda kalıyorum ve bi iki dakika bastırmadan sonra rahat rahat şarj alıyor. Bastırmama veya tutmama gerek kalmıyor
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Yani o zaman sizin şarj girişi zaten sorunluymuş. Eğer garantisi bitmediyse servise vermenizi öneririm. Sizden onarım ücreti alınacaktır elbet ama iPhone cihazlarda şarj sırasında yanma olayları sürekli haber olan bir durum.
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
İçi toz birikmiş olabilir bi iğne ile telefon girişini temizleyin ben öyle yaptım yumak gibi toz çıktı ordan kablo daha rahat girdi
Garantisi Yok hocam maalesef. Telefonculara da vermek istemiyorum parça çalarlar diye
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Parça çalma gibi bir durum oluşması zor çünkü size cihazı tam halinde vermesi lazım ki cihaz çalışsın. Yani başka türlü de eğer böyle kullanmaya devam ederseniz anakart bozulmasından tutun da cihazın yanmasına gidebilecek kadar büyük bir potansiyel var.
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Beta 5 gelmiştir arkadaşlar.
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Bende 5 vardı. Kasa değiştirdim semtimizdeki telefoncuya. Telefonu aldığımda rutin olarak her hafta bir şeyi bozuluyordu. Şu ana kadar kilit tuşu titreşim filmi orta tuş ön kamera değişti. Düşündüğüm üzere sağlam parçaları aldılar bozulmaya yakın parça taktılar. Çünkü ben telefonu aldığım da her şeyi fıstık gibi çalışıyordu. Bi kasa değişimine verdim. Telefon ederinden daha pahalıya geldi ve satmak zorunda kaldım. Şimdi 5s sıfır aldım ve telefonculara bu yüzden vermek istemiyorum hocam.
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Hocam. Beta 4 çıkalı ne kadar oldu ki ? Sanki arada çok bi süre yok gibi öyle değil mi ? Yoksa bana mı öyle geliyor ?
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?