İp5furkan
Üye
Aldım gazı gidiyorum yüklemeye. Bıraktım jb'i hayırlısı bakalım.
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
bende jb yapmayı düşünüyodum verdiniz gazı şimdi hangisini yapsam bilemedim
Aynen bende okudum hocam jailbreak olayını ben düzeldi sanmıştım öyle olunca ondan vazgeçtim de iOS 10 hala ikilemdeyim 9.3.3 de kalsam mı diye. Uygulamalarda nasıl 10 atma falan var mı ya da çok bug oluyo mu ?Hocam jb untethered olmadığı için stabil değil ve tweakleri yükledikçe cihaz yavaşlamaya başlıyor ve stabilitesini kaybediyor. Şimdi 10'u kullanıyorum ve kesinlikle daha iyi diyebilirim size.
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Aynen bende okudum hocam jailbreak olayını ben düzeldi sanmıştım öyle olunca ondan vazgeçtim de iOS 10 hala ikilemdeyim 9.3.3 de kalsam mı diye. Uygulamalarda nasıl 10 atma falan var mı ya da çok bug oluyo mu ?
Valla haber uygulaması kullanmıyorum kullandığım whatsapp snapchat instagram facebook safari bunları sürekli kullanıyorum bunlarda durumlar nasılBug neredeyse az denecek kadar düşük ve uçak çapta şeyler. Ama baz haber uygulamalarında haberin detayını görememek biraz can sıkıyor. Bunlarında düzeleceğini göz önüne alırsak ben iOS 9.3.3'de durup da kendime eziyet etmeyi ya da başkasının da böyle bir durumda olmasını samimiyetimle istemem. Hatta bug oluşabileceğini düşündüğünüz veya merak ettiğiniz bir uygulama varsa kendi cihazıma yükleyerek sizin için deneyebilirim.
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
Valla haber uygulaması kullanmıyorum kullandığım whatsapp snapchat instagram facebook safari bunları sürekli kullanıyorum bunlarda durumlar nasıl
Jailbreak çıktı ya açığı kapatmak için apar topar güncelleme yayınladılar .Yarın telefonun yedeğini alıp iOS 10 a geçiş yapmayı planlıyorumbu arada iOS 9.3.4 çıkmış
arkadaşlar ben şimdi ios betadan 9.3.3 e geri döndüm ipswden indirim kendi yedeğimi kaydetmemiş icloud.
fakat sorunlar var biraz nasıl düzeltebilirim şu müzik girince listelere tıklayınca atıyor müziklerden sonra yukardaki bildirim panelini çekince tarih saat ve ordaki borsa vs. kısayolların yerleri bozulmuş sağa doğru gelmişler çirkin duruyor
Valla haber uygulaması kullanmıyorum kullandığım whatsapp snapchat instagram facebook safari bunları sürekli kullanıyorum bunlarda durumlar nasıl
eyvallahAynı sıkıntı bende de daha önce olmuştu. Tek çözüm telefonu tamamiyle sıfırlamak.
iPhone ileLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızuygulamasından gönderildi.
iOS 10 zaten beklenen güzelliklerin yanısıra beklenen eski İOS = stabilite ve hız günlerine dönmek "zorunda" aksi halde iPhone tarihinde yaşadıkları satış düşüşünün ardını alamazlar. Özellikle rakipleri "android'e rağmen" yaptıkları sayesinde ciddi yenilikler getirdikleri bir zamanda iOS 10 "mükemmel" olmak "zorunda"
Bir iPhone sever olarak bu olmazsa Apple'a yazık olacak.
Siz böyle bahsettikçe ios 10 u daha çok merak ediyorum [emoji3]Demin geçtim public beta 3 ü efsane sürüm olmuş ya çok beğendim
5s de 17 saat 24 dk bekleme 3 saat 35 dk kullanım gördüm gün sonunda %24 şarjı vardı. Public beta 3 yüklü telefonda ama normal beta 4 ile aynı sürüm. Valla yüklememiş arkadaşlar iOS 9 da iTunes ile yedek alın ve bence iOS 10 a geçin derim beğenmezseniz geri dönebilirsiniz zaten ama bence beğenirsiniz
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?