Baba_yorgun_46
Üye
iOS 8.4 İçin Şimdiden Jailbreak Yazılımı
Atılan bir Tweet ile Taig 2.0 aracının üzerinde bir kaç oynamadan sonra 8.4 beta 4 'ü jailbreakliyebildiği ortaya çıktı.Bende bunun üzerine taig yazılımı üstünde bazı çalışmalar yaptım;
Yukarıdaki Tweet'in maalesef Taig 2.1.2 aracı için bir geçerliliği artık yok ve imkansız. taig ekibi şimdiden yazılımı güvene almışTaig 2.0 aracının üzerinde 8.4 için oynama yaptım. Bunu şimdi sizlerle paylaşıma suncağım.Eğer 8.4 'ü jailbreakliyemezseniz ve hataylı karşılaşırsanız.Lütfen söyleyin.Elimden geldiğince düzeltmeye çalışayım.
NOT: CİHAZ ÜZERİNDE OLUŞAN HERHANGİBİR HASARDA HİÇBİR ŞEKİLDE SORUMLU DEĞİLİM.!
İndirme Linki :
Atılan bir Tweet ile Taig 2.0 aracının üzerinde bir kaç oynamadan sonra 8.4 beta 4 'ü jailbreakliyebildiği ortaya çıktı.Bende bunun üzerine taig yazılımı üstünde bazı çalışmalar yaptım;
Yukarıdaki Tweet'in maalesef Taig 2.1.2 aracı için bir geçerliliği artık yok ve imkansız. taig ekibi şimdiden yazılımı güvene almışTaig 2.0 aracının üzerinde 8.4 için oynama yaptım. Bunu şimdi sizlerle paylaşıma suncağım.Eğer 8.4 'ü jailbreakliyemezseniz ve hataylı karşılaşırsanız.Lütfen söyleyin.Elimden geldiğince düzeltmeye çalışayım.
NOT: CİHAZ ÜZERİNDE OLUŞAN HERHANGİBİR HASARDA HİÇBİR ŞEKİLDE SORUMLU DEĞİLİM.!
İndirme Linki :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ttp://j.mp/84taig
Son düzenleme:
