Yardım iOS 8.4 Fazla Mı Isınıyor?

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
iOS 8.4 Fazla Mı Isınıyor?
Bu sabah kurdum 8.4'ü müzik uygulaması cidden çok güzel olmuş fakat eskiden müzik+safari ikilisinde telefon ısınmazdı şimdi hafiften ısınma yapıyor sizde durumlar nasıl?

Denediğim cihaz iPhone 6+
 


H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
iPhone 6 da denedim , Isınma yok bende
 
KimHyuna

KimHyuna

Üye
Bu sabah kurdum 8.4'ü müzik uygulaması cidden çok güzel olmuş fakat eskiden müzik+safari ikilisinde telefon ısınmazdı şimdi hafiften ısınma yapıyor sizde durumlar nasıl?

Denediğim cihaz iPhone 6+
bende de müzik te olmuyor ama mvideo ve oyunlar da ısınıyor ayrıca ynei simge mavi beyaz kırmızıyı özeledim ya :)
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
MüziK uygulaması bazen geç açılıyor ya, uygulama güzel olmuşta geç açılıyor bazen.
Modern combat 5 te alev topuna dönüyor telefon
 


Üst Alt