Yardım IOS 8.3ten IOS 8.4.x yani IOS 8'in son sürümüne nasıl geçebilirim?

sek00

sek00

Üye
    Konu Sahibi
IOS 8.3ten IOS 8.4.x yani IOS 8'in son sürümüne nasıl geçebilirim? Başlıkta bahsettiğim gibi. Daha fazla söze gerek yok. Karmaşık olsa da olur ama kolay yol tercihimdir.
 
yasin213

yasin213

Üye
Ayarlar -> Genel -> Yazılım Güncelleme kısmından güncelleyebilirsin.
 
sek00

sek00

Üye
    Konu Sahibi
Ayarlar -> Genel -> Yazılım Güncelleme kısmından güncelleyebilirsin.

Oradan 9.3.3 oluyor. Son sürüme güncellendiği için hani. Teşekkür ederim ilgin için. Varsa başka fikrin çok iyi olur. :10numara:
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
İmzalar kapalı olduğu için geçebileceğini sanmıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: sek00
0343434

0343434

Üye
İmzalar kapalı olduğu için geçebileceğini sanmıyorum

Hocam zaten gereken cevabı yazmış. Ama kullandığınız cihaz ne olursa olsun size doğrudan iOS 10 Beta sürümüne geçmenizi tavsiye ederim. Ama 4S ise iOS 8'de kalın derim. Aslında jb yaparak böyle bir şey yapma imkanınız var ama bu tarz yöntemler genellikle o sürümü kullanıp da üstüne jb yapmayı gerektiriyor.

iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: sek00

MaxipmaN

Üye
Hocam zaten gereken cevabı yazmış. Ama kullandığınız cihaz ne olursa olsun size doğrudan iOS 10 Beta sürümüne geçmenizi tavsiye ederim. Ama 4S ise iOS 9 kalın derim. Aslında jb yaparak böyle bir şey yapma imkanınız var ama bu tarz yöntemler genellikle o sürümü kullanıp da üstüne jb yapmayı gerektiriyor.

iPhone ile uygulamasından gönderildi.
4sin destek bitmiştir.
 
  • Beğen
Tepkiler: sek00
0343434

0343434

Üye
4sin destek bitmiştir.

Hocam cevabın konu ile alakalı çok fazla alakası olduğunu düşünmüyorum doğrusu. Zaten bende mesajımda böyle bir şeyi kullanmadım.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: sek00

MaxipmaN

Üye
Hocam cevabın konu ile alakalı çok fazla alakası olduğunu düşünmüyorum doğrusu. Zaten bende mesajımda böyle bir şeyi kullanmadım.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.

Hocam cevabın konu ile alakalı çok fazla alakası olduğunu düşünmüyorum doğrusu. Zaten bende mesajımda böyle bir şeyi kullanmadım.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
Ben alıntıladığimda ios 9 yazıyor. Sobra ios 8 yapmisin. Ben de ios 9u alntiladigimdan 4s icin ios 10 olmadığını dusunerekten destek bitmistir dedim.
 
sek00

sek00

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim herkese. Peki ios sürümünü yüksek gösterip appstoredan uygulama indirebileceğimiz bir yok, tweak var mı? İos 8.4 gerektiren bir app.
 
yasin213

yasin213

Üye
Teşekkür ederim herkese. Peki ios sürümünü yüksek gösterip appstoredan uygulama indirebileceğimiz bir yok, tweak var mı? İos 8.4 gerektiren bir app.
Aslında bir yol var fakat çalışma olasılığı çok düşük. Eğer denerim dersen yazayım.
Öncelikle uygulamanın .ipa dosyasına ihtiyacın var. Bu .ipa dosyasını WinZip ile aç. İçinde uygulama.app diye bir klasör bulunur. O klasördeki Info.plist dosyasını düzenlemen gerekli. İngilizce kaynağı
 
  • Beğen
Tepkiler: sek00
sek00

sek00

Üye
    Konu Sahibi
Denedin mi hiç hocam?
Aslında bir yol var fakat çalışma olasılığı çok düşük. Eğer denerim dersen yazayım.
Öncelikle uygulamanın .ipa dosyasına ihtiyacın var. Bu .ipa dosyasını WinZip ile aç. İçinde uygulama.app diye bir klasör bulunur. O klasördeki Info.plist dosyasını düzenlemen gerekli. İngilizce kaynağı
Kardeşim kesinlikle işe yaradı. Eyvallah link için. :alkis
 
yasin213

yasin213

Üye
Denedin mi hiç hocam?
[doublepost=[URL='https://www.maxicep.com/forum/tel:1472205156']1472205156[/URL],1472202157][/doublepost]
Kardeşim kesinlikle işe yaradı. Eyvallah link için. :alkis
Rica ederim. Ama çoğu uygulama için çalışmıyor bu yöntem.
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt