Ios 7 Yükleme

  • 18 Eylül 2013
  • 873 Okunma
  • 17 Cevap

  1. arkadaşlar ios 7 yi itunes ta beklemeyin. itunes a daha düşmedi. ancak telefonunuzdan ayarlar yazılım güncellemeye girdiğinizde ios 7 güncellemesini göreceksiniz. şimdiden afiyet olsun :D ben yükledim bile :D :D
     


    Yazan: qarejmaa
  2. Nasıl iyimi kasma varmı
     
  3. i 4 kullanıcısıyım şuan kasma yok. aslında beta 2 videosunu izlerken kasma vardı ama tam sürümde yok iyileştirmişler yani zaten 15 gün snra ios 7.0.1 gelicek
     
  4. Peki ios 7 den 6 ya tekrar dönüş varmı ip5 te?
     
  5. tabi ki mümkün.
     
  6. Güncelliyorum o zaman .
     
  7. tabi tabi google da videolu olarakta ios 7 den 6 ya nasıl dönülürle ilgili videolu anlatım bulunmakta. iphonedo anlatıyo isterseniz link atabilirm
     
  8. iPad 2 ye iniyor şuan
     
  9. İndimi ne kadar sürüyor?
     
  10. arkadaşlar bu ios7 o kadar yavaş iniyorki kalan süre hesaplamada 10 saat yazıyor internetim 20 mgbs bide :D
     
  11. Bende şuan birazı indi 1-2 saat arası değişiyor süresi bakalım nasıl duracak iPad 2 de
     
  12. Ben yüklemiyorum tekrar 6 ya dönülmüyomuş
     
  13. Dönersin iTunes ile iPad'ini yedeklersen geri dönebilirsin Geri Yükle ile
    ---
    iPad, iPhone, iPod ne varsa artık sizde yedeklerseniz geri yüklenir iOs 6
     
  14. Benimki iphone ama. Bide şimdilik dönebilrsin ama ilerde dönemessin diyenler var?
     
  15. Ben öyle biliyorum eğer yedeklersen iCloud'a veya bilgisayara cihazını geri yüklersin ama ben geri yüklemem kalıcam 7'de ama bi inse çok yavaş
     
  16. Ben indirmicem biri geri döner biri dönmez diyor. Riske atmaya gerek yok telefonuda yeni aldım 7 yi beğenmessem hevesim kursağımda kalır
     
  17. yavaş inmesinin sebebi yoğunluktan olabilir.
     
  18. İpade gece saat 1.30 da yukledim sorunsuz kisa bir surede yuklendi bence cok hos bi tasarim olmus kullanimi basitlesmis ve bircok uygulama uyum edilmis goruntuleri gayet uyumlu ust perde tam sayfa iniyor ve detayli alt perdede idare eder iste yeni her zaman iyidir
     
Yüklüyor...
22/09/2018 - 00:50