iOS 6 beta 4 izlenimlerim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
iOS 6 beta 4 izlenimlerim
Siri gelişmiş sosyal ağlarla tam entegre App Store değişmiş iTunes Store baglanamıyor hatası ortadan kalkmış safari hızlanmış

Beta 4 te en büyük sorun şarj onuda final sürümünde halledecekler diye düşünüyorum.
 

phasan

Üye
siri zaten 4s vardi ios 6 gelmeden
 

Epple

Üye
Neden aldin ki program filan mi yazican? )
 

zensOkey

Üye
ios 6 kurmak için developer hesabınızın olmasına gerek yok.biraz araştırırsanız basit bir yöntemle kurabileceğinizi görebilirsiniz.istek olursa anlatımını kendim yapabilirim.
 
    Konu Sahibi
ios 6 kurmak için developer hesabınızın olmasına gerek yok.biraz araştırırsanız basit bir yöntemle kurabileceğinizi görebilirsiniz.istek olursa anlatımını kendim yapabilirim.

Evet kurabilirler ama her zaman son güncellemeyi takip etmek için hesap daha avantajlı.
 

zensOkey

Üye
Herkesin developer hesabına ödeyecek paraları yok ne yazık ki Kaldı ki sadece ios beta sürümleri için verilmez.Verdiğin parayı yazdığın uygulamalarınla çıkartıyorsan sorun yok.Ama dediğim gibi sadece beta sürümleri kullanmak için para ödenmez diye düşünüyorum.
 

telefonu alacak parasi olanin pekala ona verecek parasi da vardir . sana gore gereksizdir bana gore gereklidir boyle seyler yazarak insanlari kirmayalim
 

zensOkey

Üye
Şahsen ben telefonu taksitle aldım,ve 4.99 $ lık bir uygulamayı dahi satın alacak durumum yok.Keyfi veremiyorum ne yazıkki böyle şeylere.Onun yerine jailbreak ile kurmayı tercih ediyorum.iOS beta sürümlerinide Developer hesabı almak yerine diğer yollardan kurmayı tercih ediyorum.Herkesin kendi seçimi.Ben kırıcı birşey yazmıyorum.Bazı arkadaşlar beta sürümünü kurmak için sadece developer hesabının olması gerektiğini düşünüyor.O yanlışlığı ortadan kaldırmak için yazdım önceki mesajımı.Yoksa bir art niyetim yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...