iOS 5 Jailbreak Untethered C

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

songiden

Üye
    Konu Sahibi
iOS 5 Jailbreak Untethered C
Arkadaşlar bütün forumları yakından takip ediyorum ancak al
 
Ancak derken heyecan bastı bor anda
 

yadolu

Üye
Ancak derken heyecan bastı bor anda
Arkadaslar, bir forumda gördüm iOS 5 için untethered jailbreak 31 Ekim'de çıkacak diyorlar, birde haberi sağlam bir kaynaktan almışlar, umarım yakında çıkar, iOS 5ten tekrar 4.3.3 e döndüm 5e alıştık geriye döndüm telefon bana tuhaf gelmeye başladı
 
arkadasim ios 5 ten 4.3.3 e nasil dondun yardimci olurmusun
 

brayz

Üye
shsh kaydı vardır muhtamelen öyle dönmüştür
 

SertaGE

Üye
ShSh kaydı olmadan versiyon düşürme işlemi yapılması mümkün değildir.
 
shsh kaydi var olup olmadigini nasil bilcem ben 4.3.3 iken 5.0.1 e yukselttim fakat 5.0.1 de tetheret jailbreak yaptim. cydia actigimda shsh 4.3.5 yaziyor. bu konuda yardimci olacak kimse yokmu arkadaslar
 
jailbreak nasıl yaptın ben yapamıyrm benimkide 5.0.1
 
yapilmasi cok kolay fakat benim yaptigim jailbreak tetheret yani tel kapandigi zaman tekrar pcye bagliyorum pcden acyorum. bilen arkadaslar beni anlamistir ama tavsiye etmiyorum sen untetheretin cikmasini bekle en dogrusu budur ben restore yaptim ve suan untetheret 5.0.1 i bekliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...