atakan25
Üye
anlamıyorum ki neden Türkçe konuşurlar ama Türkçe yazmazlar!
Mılet iot daha gusen ışlemtım.androdda gusel ema yeaah.
translate : Millet ios daha güzel işletim sistemi. androidde güzel ama evet.
jailbreak teli garanti dışı bırakmaz versiyon atar yollarsın sanki androidlere kendi romlarınızı atmıyorsunuz
olsun en azından gayet stabil siz androidciler bu kadar oyun uygulamayı napıyorsunuz arkadaş benim telde 12 oyun var daha dungeon hunter 2 yeni bitti
yav kardeşim jailbreak o kadar zor ve zahmetli bişey değil ve android de ios kadar stabil değil ios5 den çok sonra geldi ios 7.1 gelince karşılaştırın birde.. İos kadar stabil düzenli sorunsuz bir sistem yook
---------- Eklendi @ 18:14:54 ---------- Yazıldı @ 18:14:10 ----------
Türe sen de babanın yüreğine indireceksin birgün Allah korusun
yav kardeşim jailbreak o kadar zor ve zahmetli bişey değil ve android de ios kadar stabil değil ios5 den çok sonra geldi ios 7.1 gelince karşılaştırın birde.. İos kadar stabil düzenli sorunsuz bir sistem yook
---------- Eklendi @ 18:14:54 ---------- Yazıldı @ 18:14:10 ----------
Türe sen de babanın yüreğine indireceksin birgün Allah korusun
kardeş ios 6 bile çıkmadı ne 7.1 i android 4.0 da çok güzel çok farklı 2.3 ten
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?