iOS 4.3 mü ? Android 4.0 mı ?

İOS - ANDROİD


  • Kullanılan toplam oy
    31
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
valla ya nassılda çevirdin helal olsun
 
Tepkiler: Amaru Shady
biraz zor oldu ama sonunda çevirmeyi başardım

---------- Eklendi @ 20:06:07 ---------- Yazıldı @ 20:05:25 ----------

neyse konu dağılmasın..
 
Tepkiler: Amaru Shady
ios tutkuysa android ozgurluktur
 

Mobilator

Emekli Yönetici
android alacaksan üst düzey bi cihaz alacaksın. o zaman tadından yenmez. ama gidipte adam t10'u kullanıp ios daha iyi derse ayıp olur. androidde telefonu garantiden çıkarmandan yüklersin oyunları en basiti. böyle bir sürü örnek var. android özgürlükler diyarı
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
jailbreak teli garanti dışı bırakmaz versiyon atar yollarsın sanki androidlere kendi romlarınızı atmıyorsunuz
 
jailbreak teli garanti dışı bırakmaz versiyon atar yollarsın sanki androidlere kendi romlarınızı atmıyorsunuz

android orjinal romda istedigin uygulamayı yuklersin ister bluetoothla ister pc den ister marketten
ios un son surumu jailbreak cıktı mı birde bu var
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
olsun en azından gayet stabil siz androidciler bu kadar oyun uygulamayı napıyorsunuz arkadaş benim telde 12 oyun var daha dungeon hunter 2 yeni bitti
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
var kardeşim.. Benim demek istediğin android kullanan arkadaşlar hep yorumlara bak bizim oyunumuz uygulamamız var özgürüz gibi yorumlar yapmışlar ben de onlara aynını diyorum zaten ios da oyun yok mu? İos kullananların eli kolu bağlı mı?
 

klongs

Üye
ios da jaibreaksiz para vermen gerekiyor androidde direk yükleyebiliyorsun
 

Türe

Üye
Şimdi değişir . Örneğin Bir Galaxy Nexus'taki 4.0 mı yoksa iphonedaki 4.3 mü dersen %100 iphone derim . Çünkü galaxy nexus rastgele optimize edilmiş ve sürekli hata çıkartıyor . Ama dersen ki one s ve one x deki 4.0 o zaman her türlü 4.0 derim . Çünkü One S ve One X'teki 4.0 bana göre iOS'dan daha iyi . Ve Fırsatım olursa One S alacağım kesinlikle.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
yav kardeşim jailbreak o kadar zor ve zahmetli bişey değil ve android de ios kadar stabil değil ios5 den çok sonra geldi ios 7.1 gelince karşılaştırın birde.. İos kadar stabil düzenli sorunsuz bir sistem yook

---------- Eklendi @ 18:14:54 ---------- Yazıldı @ 18:14:10 ----------

Türe sen de babanın yüreğine indireceksin birgün Allah korusun
 

Türe

Üye

Aslında değiştirirken üstüne para veriyorum ama pedere söylemiyorum görüyorsun bu zamanda kendi telefonunu almak zor (!)
 

klongs

Üye

kardeş ios 6 bile çıkmadı ne 7.1 i android 4.0 da çok güzel çok farklı 2.3 ten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...