N1C<-lazımdeğil
Üye
iOS'den daha iyi bir mobil işletim sistemi yok, en azından şu anlık.
+1,Çok stabil çalışıyor onun hızına yetişen bir sistem şu an için yeryüzünde yok.iOS'den daha iyi bir mobil işletim sistemi yok, en azından şu anlık.
Başlıkla anket tutmuyor napacağız
bir şey olmaz ya
---------- Eklendi @ 12:38:16 ---------- Yazıldı @ 12:33:03 ----------
Peki arkadaşlar ios'da ücretli olan bir çok uygulama androidde ücretsiz diyorlar bu doğrumu ?
bir şey olmaz ya
---------- Eklendi @ 12:38:16 ---------- Yazıldı @ 12:33:03 ----------
Peki arkadaşlar ios'da ücretli olan bir çok uygulama androidde ücretsiz diyorlar bu doğrumu ?
Mılet iot daha gusen ışlemtım.androdda gusel ema yeaah.
Mılet iot daha gusen ışlemtım.androdda gusel ema yeaah.
ne diyon hocam sen?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?