iOS 4,2,1 celeste bluetooth cıktı içeri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
iOS 4,2,1 celeste bluetooth cıktı içeri
arkadaslar beklenen bluetooth cıktı yanlız 4,1 çalışmıyor sadece 4,2,1 ve üstü source İHACKSREPO.COM/ ekleyıp arama kısmına celeste bluetooth yazıp yuklemenız
buyrun buda videosu



TEŞEKÜR BOTUNA BASMANIZ YETERLİDIR
 
Tepkiler: rxena12, merol87, ilbey61 ve 7 diğerleri

ismok

Üye
Sorunsuz çalışıyor mu? Denendi mi? Selamlar.
 
    Konu Sahibi
ben denedı bende sorunsuz çalışıyor
 

vasvi

Üye
tesekkkkkkkkkkkkkkk
 
kardes yukledim sorunum var cydia activation failed felan yaziyo lisans yok diyo napabilirim?
 
    Konu Sahibi
bu verdğım craklıydı ben suan kullanıyorum hiç sorun yok bende bu cydia activation failed hatayı vermıyor:S
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Her telefondan dosya alıp gonderebiliyor mu ?
 
Ben yükledim " Activation failed due to a network error. Please try again later " uyarısı aldım resimden Bluetooth send via ile gönder dediğimde " Celeste wasn't purchased for this Cydia account. Please check again in Cydia " uyarısı çıktı daha sonra bluetoothu açık telefonları listeledi seçtim fakat göndermedi Connecting.. diyor kalıyor ilerleme olmuyor
 

falcata

Üye
bendede Celeste wasn't purchased for this Cydia account hatasi veriyorr
 
bende 3g kullanıyom verdigin sitede iki adet var biri paralı 9.9 dolar digeri bedava bedavayı yükledik işaret çıkıyo ama göndermede proglem acdivasyon failed bende aynı sorun sanırım cracleyin diyo o hata mesajında buda fos biraz daha beklicez sanırım ***** liyemediler daha
 

_Faruk

Üye
beyler düzgün bir şekilde çalıştıran olursa anlatabilir mi bende de çalışmadı
 
    Konu Sahibi
irepo.us sources ekleyın orda craklı olan var ou yukleyın sorun çözüleçektir
 

_Faruk

Üye
ben irepo dan indirdim fotografta send via bluetooth cıkıyo ama yenile butonuna bastığımda birşey olmuyo ayrıca sadece apple cihazları arsında mı çalışıyo ve dosya alabiliyor muyuz birde kurunca installous gibi iconu çıkıyor mu
 

kemal21

Üye
ikonu yok ve tüm cihazlara transfer yapabiliyoruz ama bahsettiğin sorunu bende bilmiyorum daha programı deneyemedim
 

_Faruk

Üye
ikonu yok ve tüm cihazlara transfer yapabiliyoruz ama bahsettiğin sorunu bende bilmiyorum daha programı deneyemedim

eywallah saol bide video da gördüğüm kadarıyla bluetooth simgesi ters onlarda bnmkinde normal problem neden olabilir
 

kemal21

Üye
sanırım veri alırken ters gönderirken düz oluyor
 

_Faruk

Üye
arkadaşlar kurdum ancak springboard settingsten celeste seçeneğini açmayı denediğimde açılmıyor sağ üstte simge çıkmıyor bu nedenle de dosya göndermeyi denediğimde discovery kısmında yenileyemiyorum bu neyle ilgili çözümü nedir çalıştıran arkdaşlar bir video ya da resimle anlatım yapabilirler mi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...