arkadaşlar ben iphone 3g 8gb,tı dün aldım.2.el.genpadan 1yıl garantisi devam ediyor.telefon ile ilgili hiçççbir bilgim yok.jailbreak yapacağım.yukarda yazanlardan biraz bişey anladım.
pc me iH8sn0w - iREB V3.1.2 For Windows-English
sn0wbreeze-V2.0.1
programlarını indirdim.itunesi kurdum.çalıştırdım.daha sonra irebi çalıştırdım.iphone 3g yi seçtim.kapalı konumdaki iphone,mi usb,ye taktım.aynı anda power+home tuşuna basılı tututum.telefonun ekranında itunes yazısı+usb kablo resmi çıktı.itunes programındada restore ekranı çıktı.buarda tel versiyonum 4.1.
dosyayyı manuel yuklemek için Shift+restore tuşuna bastım.dosyanın yerine gittiğmde
sn0wbreeze-V2.0.1 dosyasını hiç bulamadım.sorun nedir ?nerde hata yapıyorum.??