Haber Introducing Momento+ / Momento+ Tanıtımı

Sponsorlu Bağlantılar

MomentoCamera

MomentoCamera

Üye
    Konu Sahibi
Introducing Momento+ / Momento+ Tanıtımı
Hi Everyone,
Madina Technologies launches Momento+, a premium version of Momento - the best photo editing application on Windows Phone developed to capture and personalize your special moments.

Momento Provides users with five categories for them is moments: Place, Food, Baby, Events, and Sport. Each category has a set of different templates that may be used to give a description of the photo. Momento Also Provides users with an assortment of stickers, frames, and filters them to enhance the photos.

Momento+
For users who are fond of capturing moments and enjoy editing photos, Momento offers its premium version called Momento +. After reaching 1.3 million users, Momento+ is now available with more features, more content, and a more attractive interface. Some of the new features include the Canvas Free Mode and text customization feature.

Users may add different details that depict the situation of a particular moment. Momento+ also supports two new categories of moments: Weather and Magazine to complement the previous categories offed by Momento. Users will also find various filter effects, frames, and even stickers that they can add to their captured moments. Photos that have been edited can be saved to users’ mobile phones or OneDrive, which later enables them to be sent through various social media networks. Currently, Momento already supports 11 languages including English, Indonesian, Turkish, Spanish, Portuguese, Russian, French, Italian, German, and Mandarin.

Momento+ App is able to to run on all types of Windows Phone 8 and Windows Phone 8.1. Momento+ is available for download on Windows Phone Store.

Türkçe / Turkish:

Herkese Merhaba,

Madina Teknoloji Windows Phone'da özel anlarınızı yakalayıp kişiselleştirmek için geliştirilmiş en iyi uygulama olan Momento'nun premium versiyonu Momento+'ı çıkardı.

Momento kullanıcılara 5 kategoride özel an seçeneği sunuyor: Mekan, Yiyecek, Bebek, Etkinlik ve Spor. Her kategori fotoğrafı tanımlamak için kullanılabilecek birbirinden farklı şablon setleri içeriyor. Momento aynı zamanda kullanıcılara fotoğrafları iyileştirmeleri için çeşitli filtreler, çerçeveler ve etiketler de sunuyor.

Momento+
Özel anları yakalamayı seven ve fotoğrafları düzenlemekten keyif alan kullanıcılar için, Momento kendisinin premium versiyonu olan Momento+'ı öneriyor.
1.3 milyon kullanıcıya ulaşmasının ardından, Momento+ şimdi daha çok özellik, daha çok içerik ve daha çekici arayüzle karşınızda. Yeni özellikler, serbest tuval modu ve metin özelleştirmeleri gibi çeşitli özellikleri içeriyor.

Kullanıcılar belirli anları betimlemek için farklı detaylar da ekleyebilirler. Momento+ aynı zamanda iki yeni özel an kategorisi sunuyor: Hava ve Magazin kategorileri Momento tarafından sunulan önceki kategorileri tamamlıyor. Kullanıcılar yine yakaladıkları özen anlarına ekleyebilecekleri çeşitli filtre efektleri, çerçeveler ve etiketlere ulaşabiliyorlar. Düzenlenen fotoğraflar kullanıcının telefonuna veya daha sonra çeşitli sosyal ağlara gönderebilecekleri şekilde SkyDrive hesabına kaydedilebiliyor. Şu anda Momento İngilizce, Endonezyaca, Türkçe, İspanyolca, Portekizce, Rusça, Fransızca, İtalyanca, Almanca ve Kuzey Çince olmak üzere 11 dili destekliyor.

Momento+ uygulaması tüm Windows Phone 8 ve Windows Phone 8.1 cihazlar üzerinde çalışabilmektedir. Momento+ uygulamasını aşağıdaki Windows Phone mağaza linkinden indirebilirsiniz.

Çeviri/Translated by: bulutsuzgece

Promotional Banner

screenshot

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
if you have suggestion, please let me know :bira:

Thanks!

Eğer öneriniz varsa, lütfen bana bildirin.

Teşekkürler!

Yönetici tarafından düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic, 4MaGuS, erndrdyk ve 10 diğerleri

Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Bu arkadaş yabancı, uygulama kendine ait, Türkçe metne çevirmek isteyen olursa kısaca özelliklerini ekleyelim

• Beğen
Tepkiler: erndrdyk ve bulutsuzgece
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Thanks @MomentoCamera :alkis

----
Arkadaşlar Momento+'ın geliştiricisi, uygulamasını tanıtmak için forumumuza konu açmış.
Momento veya Momento+ uygulamasını kullananıyorsanız, yorumlarınızı buradan ingilizce ve türkçe olarak belirtebilirsiniz.

• Beğen
Tepkiler: erndrdyk, emz ve Krnl386
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Çeviri için teşekkürler eline sağlık.

• Beğen
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
it's really good program. I hope you will succeed...

• Beğen
Tepkiler: erndrdyk
Murat Alper

Murat Alper

:tşk:

• Beğen
Tepkiler: erndrdyk
MomentoCamera

MomentoCamera

Üye
    Konu Sahibi
[QUOTE = "bulutsuzge by post: 7391466, member: 212 043"] Thanks [USER = 2560814]momentocamer to [/ USER] : Applause

----
Friends Momento + 's developer, has opened our forum to introduce the subject of the application.
If kullananıy or the Momento Momento + application, you can specify your comments here in English and Turkish. [/ QUOTE]

Thanks a lot! : Thumbup:
Thank you :)
it's really good program. I hope you will succeed...
Thanks a lot! if you have any suggestion, please let me know :)

• Beğen
Tepkiler: hajkhanx33, erndrdyk, Serhan ve 2 diğerleri
Serhan

Serhan

Üye
Thank's , welcome ! A stranger, we were pleased to see. Good app , congratulations :)

• Beğen
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Ne oluyor ya,ben yanlışlıkla yabancı bir foruma mı girdim acaba:)

• Beğen
Tepkiler: erndrdyk, bulutsuzgece, Tacettinn ve 1 kişi daha
Tacettinn

Tacettinn

Üye
Thank you momento

Edit : İngilizcem bu kadar momento kardeş :))

Son düzenleme:
  • Beğen
dücane

dücane

Üye
@MomentoCamera

Thank you for your effort and welcome. You just become a member of the largest forum of Turkey :turkiye:. Here you are exactly right.

Your app is still great, well done :)

I hope, you will get sufficient feedback here

• Beğen
Tepkiler: erndrdyk, MomentoCamera, Rainesto ve 1 kişi daha
MomentoCamera

MomentoCamera

Üye
    Konu Sahibi
Thank's , welcome ! A stranger, we were pleased to see. Good app , congratulations :)
Thank you very much! :)
@MomentoCamera

Thank you for your effort and welcome. You just become a member of the largest forum of Turkey :turkiye:. Here you are exactly right.

Your app is still great, well done :)

I hope, you will get sufficient feedback here
Thank you! I'm very happy find and join this forum! The forum users is Great! I hope I will get more users and download from turkey. By the way, Turkey in the 3rd position for the largest countries download of Momento :turkiye:. So I hope Momento+ can do it too. if you have any suggestion or report, please let me know :)

Thanks all!

• Beğen
Tepkiler: Sensation, 4MaGuS, erndrdyk ve 3 diğerleri
erndrdyk

erndrdyk

Üye
Facebook dan daha fazla vakit geçirdiğim tek site bu :) böyle geliştiricileri görmekte forumda heyecanlandırdı beni :)

pissed26

pissed26

Üye
vay anasını forumumuz yurtdışına açılıyor demek ha :D

MomentoCamera

MomentoCamera

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
İngilizcem el vermediği için Turkçe yazayım biri çevirirse sevinirim :) Tutorial kısmındaki yazılar telefonun üstüne geldiği zaman okunmasında rahatsızlık veriyor sanki nasıl desem hoş durmuyor yani bence oraya el atarsa iyi olur sadece bi oneri :) onun dışında program gerçektende çok güzel ellerine sağlık :)

Üst Alt