aesir_3
Üye
internetteki videolardan ses çıkmıyor :S
arakdaşlar konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum ama başlıkta da yazdığım gibi bilgisayarımdan internetteki videaolardaki sesleri,facebooktaki yeni mesaj sesi,ses ayarlarken çıkan "dınt" sesi ve windows açılırken ki sesi alamıyorum fakat msnden media player vs programlardan ve oyunlardan ses geliyor yardım edebilir misiniz?
Teşekkürler,iyi forumlar
Teşekkürler,iyi forumlar

