Faturasız İnterneti Çok Tarife Önerisi!

    Konu Sahibi
İnterneti Çok Tarife Önerisi!
Arkadaşlar merhaba, 10 yıldır Turkcell hat kullanıyorum, gayet memnunum, son 1 yıl içinde faturalı hatta geçtim internet yüzünden ama internet paketi bittikçe 50₺/5GB paketi ala ala faturam 89₺ den 200-300₺ yi buluyor şuan ödeyeceğim fatura tutarı 229.87₺ o yüzden faturasız ama internet i çok bir tarifeye geçmek istiyorum ne önerirsiniz?

NOT: Platinum 12GB paketini kullanıyorum paket içinde 12 GB internet veriyor (TV vb uygulamalar için verdiği hariç) ama interneti sadece telefon da değil PC de de kullandığım için yetmiyor o yüzden öneriye ihtiyacım var hat değiştirmeyi düşünmüyorum
 
Tepkiler: Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Lifecell'e geçebilirsin 5gb internet 55 yada 59 tl ödüyorum
ek olarak şunlarada bakabilirsin

 
Tepkiler: ___kaptan___
25 gblik platinium paket var die biliyorum
 
Tepkiler: ___kaptan___

yeumyang

Moderator
Turkcell'in faturalı tarifeleri internet kullanımında faturasiza göre daha avantajlıdır faturasizda daha çabuk bite ucretlendirmesi farklıdır yinede faturasız kullanacaksanız paketlere yeni yılda zam geldi şuan için interneti bol gnc paketleri var gnc full 10 gb paketi 1000 dk 1000 sms 10 gb 50 TL 5 gb gece 22.00 06.00 arası geçerli
Eğer yaşınız 25 den büyükse uçuran paketler var uçuran 10 gb paketi 500 dk 1000 sms 10 gb 75 TL
Faturasız da en yüksek internet li paketler bunlar
 
Tepkiler: TheNightMare. ve ___kaptan___
    Konu Sahibi
Lifecell'e geçebilirsin 5gb internet 55 yada 59 tl ödüyorum
ek olarak şunlarada bakabilirsin

Teşekkür ederim bakacağım
25 gblik platinium paket var die biliyorum
Daha önce Platinum 30GB elit paketini kullandım 179₺ paket ücreti vardı ama faturalı kullanmak istemiyorum artık yine de teşekkür ederim
Uçuran 10Gb paketine bakacağım, bazı paketler yarışı gece yarısı gündüz oluyor sevmiyorum onları
 
Tepkiler: TheLastWarrior
Bir zamanlar sınırsız internet vardı işte
 
Tepkiler: ___kaptan___ ve Alatin47
Eskiden İnternet sınırsızdı. Ama, elimizde 3310 vardı. Hey gidi günler hey
 
Tepkiler: Murat Alper ve ___kaptan___
    Konu Sahibi
Eskiden İnternet sınırsızdı. Ama, elimizde 3310 vardı. Hey gidi günler hey
Nokia E71 vardı sınırsız ve o zamanın yeni 3Gsi ile deli gibi internet kullanıp bilgisayar a pes-gta san Andreas+ GTA 4 vb oyunları indirirdim ama şimdi ki halimize bak içler acısı
 
Tepkiler: TheNightMare.
Yanlız mobil internet. Ve normal internet cok pahali bazi ülkelerde fiber internet 4 dolarken bizde 15 20 kat fazla üstelik altyapimizda var
 
Tepkiler: ___kaptan___