internete giremiyorum. :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
internete giremiyorum. :(
halının ucundan yazıyorum şu an.
 
son bi kaç gündür fazlaca komik olduğunu düşünen kardeşler var aramızda
 

'Patron

Üye
Çok Sağol Çok teşekkur ederım gunlerdır bunu arıyodum çok güzel paylaşım.Emeğin için
 
arkadaşlar system32 çok yer kaplıyor sileyimmi?bence çok gereksiz bi klasör.
 

phasan

Üye
bende kütahyadayım pek internet çekmiyor arada bi çökiyor internet
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...