kaysershoze
Üye
İnternete giremiyorum:( Acil yardım ederseniz sevnirim..
yerel ağ bağlantısına göre internetim var görünüyor. ancak explorerı açıyorum. anasayfaya bağlanamak için bekliyorum. sürekli sayfa bekleniyor diyor. ne explorerda ne de mozilla da giremedim. belki ayarlarıyla oynamak lazımdır diye başka bir netbooktan kontrol ettim ayarlarda sıkıntı yok, o giriyor benim netbook girmiyor. Ne yapmalıyım? (Bilgisayar diliyle arası pek iyi olan biri değilim ayrınıtılı anlatırsanız sevinirim. windows 7 kullanıyorum. explorer 9 yüklü...
