internet yasagi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mobilator

Emekli Yönetici
Bu yüzden eylem başlarsa yazık
 
Olay var dediler geldim.

 
Son düzenleme:
Tepkiler: .NeXuS., 0MG90, caferdondu ve 1 kişi daha
o değilde benim burada bir entryim vardı silindi. ben o entryde siyaset yapmadım. sadece olanı söyledim. bu yasayı hükümet çıkarmadı mı ee bende hükümetin başındaki insana teşekkür ettim sayesinde bacılarımız internette güvenle gezecekler diye. ama bu entryiim silinmiş. haksızlık bu. arkadaş bu yazdığım siyaset yapmak değil ki;? eğer öyleyse bu başlığında silinmesi lazım. yoksa bu sitenin yöneticileri hükümeti eleştirmek serbest ama övmek yasak mı diyorlar ? tarafsız olun lütfen.
 

0MG90

Üye
Arkadaşlar şu an kaydediliyor mu girdiğimiz siteler ?
 
Tepkiler: .caner.

0MG90

Üye
Tüh ya Her neyse.
 
Tepkiler: BrainHacker ve .caner.


yuh!
 
Tepkiler: .caner.
interneti istedikleri kadar yasaklasinlar. hotspot shield VPN denen bi program var heralde her türlü yasağı kırıyor
 
Tepkiler: .caner.
o değilde ben youtubeye giremiyorum 2 gündür orası da mı gitti yoksa ama sorun değil demek ki orada yanlış şeyler dönüyor bizi bizden daha çok düşünen devlet büyükleri böyle münasip görmüşler demekki.
 

Nextman

Emekli Yönetici
Gökçen konu dışında bişey mi dağıttın sen
 
Tepkiler: 0MG90, İhtiyar007 ve OttomaN TigeR
Ben nasıl giriyorum?
 
Tepkiler: UpOneTR
İkram ettiğin içeceklerden bahsediyor galiba
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Nextman
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...