internet yasagi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kendim icin konusayim ben albüm ve film icin konusuyorum oyun ayda 1 bile indirmem
 

lolaman

Üye
Kendim icin konusayim ben albüm ve film icin konusuyorum oyun ayda 1 bile indirmem
Zaten hepsi demedim çoğu dedim film indirenler de var gerçi o da pek sağlıklı değil ama oyun artık her yerde var
 
Tepkiler: hasaneness

Invoke

Üye
Bir şey olmaz...
Her torrent kullanana 1000lira ceza gelse ne olur biliyor musunuz? İsyan çıkar. Zaten olay çıkmasın diye alınan bir önlem (ne kadar doğru ne kadar yanlış tartışılır, yeri burası değil ki artık tartışmaya da lüzüm yok, yasa geçti zaten.) bu ya da sansür artık ne diyorsanız. Devletin işi gücü yok o kadar adamın torrentini mi takip edecek ? Facebookta orada burada dolanan boş laflar... Yok apk indirince 500 lira, torrent kullanınca 1500-2000 lira. Yav he he. =P
 
Tepkiler: hookword, Kit Kat, OttomaN TigeR ve 3 diğerleri

0MG90

Üye
Aynen.
 

esokmen

Üye
Bide şeyler var benim arkadasa 1500 lira geldi olaylari
 
Tepkiler: doqukans2 ve hasaneness

MaxipmaN

Üye
ben sağ el ısıtamıyom ama birşey olmaz diyorlar bi arkadaş ta girmeye devam ediyo valla ne yaocam şaşırdım
 
Tepkiler: .caner.
Peki komsunun netinden izlersek p.... yi
 

nimeemin

Üye
hem 1500 tl ceza var diyorlar hemde siteler kapanacak diyorlar çelişkili değil mi
 

badmus

Üye
Uzatmanin hiç anlamı yok beyler VPN kullanın sorun falan kalmasin Sitelere sadece Türkiyeden erisimi engellerler. En fazla da sunuculari Türkiyede olan siteleri kapatirlar. Onun disinda bi sey yapamazlar. VPN kullanarak durmak yok yola devam

VPN nedir diyenler için:
 
Aslında bu yasağı getirerek insanlari yasak olan şeyleri yapmalari sağlanıyor. Mesela ben normalde p. Izlemem ama yasak gelince innatlarina karsi koyup izleyesim geliyor...
 
Pek bir sonuc alacaklarini zannetmiyorum acikcasi.
 

Catty

Emekli Yönetici
Arkadaşlar internet yasağı diye birşey yok. İnternette halka zarar veren web site yasakları var. Sosyal hükümetlerin yapması gereken bu siteleri tespit edip kapatmaktır. Nitekim bu gayet normal birşey. Ülkemizde her haber çok abartılarak halka duyuruluyor biliyorsunuz. Kanmayın bu tarz aldatmalara. Açın Resmi gazeteyi veya son çıkan meclis kanunlarını okuyun. Hemde aptal ( Söz meclisten dışarı ) yerine konulmamış olur ve kendiniz doğru bilgiye ulaşmış olursunuz.
 
Tepkiler: Dede

Ccihat67

Üye
Ben hâla giriyorum sansür bana gelmedi galiba
 
Tepkiler: .caner.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...