Yardım İnternet Tarayıcısı Arıyorum!

    Konu Sahibi
İnternet Tarayıcısı Arıyorum!
Merhaba arkadaşlar. Önceden Yandex tarayıcı kullanıyordum fakat son zamanlarda facebook falan açılmamaya başladı. Sonra Chrome indirdim o hiç açılmadı. Kendi kendine kapanıyor falan. Şu anda mozilla kullanıyorum fakat bu da çok yavaş Lütfen bir tarayıcı önerir misiniz?
 

proandro

Üye
PC ise safari indir yada opera browser tel. içinse dolphin browser,uc browser indir tel.deki ikiside flash player çalıştırıyor.UC B.oyun oynadım
 
Tepkiler: The Thoth
    Konu Sahibi
PC için. Opera olabilir aslında. O da sürekli güncelleme yapıyordu ya malum internet kotalı Safariyi hiç kullanmadım ama pek önermiyorlar.
 
Tepkiler: proandro

exp_l0it

Üye
senin bilgisayar çöplük olmuş olmasın? programlar tarayıcılar ile oynayıp bozuyorlar.
 
Bende safari var ve güzel aynı zamanda chromede var oda iyi
 
Pc iyi bi pc değil ise mozilla iyidir
 
Maxthon süper hem telefonda hem de pc de kullanıyorum
 
Öncelikle denetim masasında yandex ile ilgili seyleri kaldır eklentileri kaldır sonra chrome kur hala acılmzsa saglam bi format at kendine gelir
 
varsa banada söyleyin eklentilerime dayanacak bir tarayıcı bulamadım hep birinin eksisi var

Chrome da kararmalar oluyor. Birçok kişide mevcut bu sorun bende eklenti yer imleri fazla olunca hiç dayanmıyor.

Mozilla da translate özelliği yok. Eklentilerle bir şekilde oluyor ama sağlıklı değil uğraştırıyor. Ayrıca flaş sıkıntısı var bi bende var anlamadım güncelliyorum bütün tarayıcılarda normal bunda sıkıntılı ama yinede eklentilerime dayanabilen tek tarayıcı

Yandex desen chrome çakması zaten. Facebookta bildirim sesleri gelmiyor.

Operalar hoşuma gitmiyor safari denesem mi
 
Chrome da bir sorun var o konuda haklısın ama yeni güncelleme geldiginde

bu sorun kalkacak biraz dayan bu sekilde chrome dan şaşma digerleri pek ise yaramaZ
 
Tepkiler: Mad EagLe
Chrome da bir sorun var o konuda haklısın ama yeni güncelleme geldiginde

bu sorun kalkacak biraz dayan bu sekilde chrome dan şaşma digerleri pek ise yaramaZ
chrome arayüzünü falan seviyorum zaten yıllardır onu kullanıyorum ama saçmalamaya başladı. Comodo indirdim şimdi iyi gibi çakma chrome bu da aynı tabanla yazılmış zaten dene tavsiye ederim mesela yandexte öyle ama yandexin arayüzü kaba bu chromedan bile güzel diyebilirim
 

PME 4L

Üye
Maxthon v4 kullan en iyisi o eklentide ise sıkıntılıdır ama
 
Chromium kullanmanı tavsiye ederim. zaten google da aratırsan ındırebilirsin bunu. sana direk kurulmuş halini atıcak. chrome un en sade halidir bu. denemen tavsı ederım mavi bir simgesi var
 
Bence snn pc de ya da nette sorun var