havlayan_kirpi
Üye
İnternet Hızı Yavaş ve Birkaç Tane Sorum
Vodafona sonunda geçtim arkadaşlar. kampanyalarını falan yaptım, ha bi de internet paketini. öncelikle sorularım var size ;
1- İnternet hızım çok yavaş. daha yeni kullanmaya başladığım halde. Opera ile girsem de yavaş. Google da bişey aratırken çok fazla bekliyorum.
2- Markete nadir girebiliyorum. Çoğu zaman hata veriyor, girmiyor. Ayrıca marketten dosya indirmek de çok zaman harcıyor.
3- Android telefona sahibim. Nete girerken yukarıda bazen E bazen de H çıkıyor. E bazen yeşil renge dönüyor. Bunların anlamı nedir ?
4- Youtube gibi sitelerden video izleyemiyorum. Flash yokmuş. Adobe nin sitesinden indiremedim. Yani bulamadım. Nasıl yaparım ?
Bu 4 soruma cevap arıyorum. Yardımlarınızı istiyorum arkadaşlar
1- İnternet hızım çok yavaş. daha yeni kullanmaya başladığım halde. Opera ile girsem de yavaş. Google da bişey aratırken çok fazla bekliyorum.
2- Markete nadir girebiliyorum. Çoğu zaman hata veriyor, girmiyor. Ayrıca marketten dosya indirmek de çok zaman harcıyor.
3- Android telefona sahibim. Nete girerken yukarıda bazen E bazen de H çıkıyor. E bazen yeşil renge dönüyor. Bunların anlamı nedir ?
4- Youtube gibi sitelerden video izleyemiyorum. Flash yokmuş. Adobe nin sitesinden indiremedim. Yani bulamadım. Nasıl yaparım ?
Bu 4 soruma cevap arıyorum. Yardımlarınızı istiyorum arkadaşlar

