B@TuH@N
Üye
İnternet Haftası 11-24 Nisan 2006
Türkiye İnterneti 12 nisanda 13. yılını doldurmuş olacak. Türkiye İnternet Kamuoyunu, e-dönüşüm Türkiye projesi bir ivme kazandığı bu noktada İnternet Haftasını, tüm ülkede İnternete verdiğimiz öneme yakışır bir şekilde kutlamaya çağırıyoruz. Tüm kesimlerden, Üniversiteler, Ticaret ve Sanayi Odaları, Çiftci Birlikleri, Ziraat Odaları, Mühendis Odaları, Barolar, Tabib Odaları, Bankalar Birliği, Noterler Birliği, Organize Sanayi Bölgeleri, Yerel Yönetimler, İnternet Cafeler, Okullar, Kaymakamlıklar, Valilikler, Bakanlıklar, tüm kamu yönetimi, özel sektör, internet şirketleri, Bilişim/bilgi/İletişim STK´ları, Demokratik Kitle Örgütleri, Bilişim Klüpleri, Tüm Medya Kuruluşlarını, Bireyleri bu İnternet Haftasını tüm ülkeyi saran bir İnternet Şenliğine, e-dönüşüm, e-türkiye ve e-devlet kavramlarının geniş kitlelerle tanıştırıldığı bir İnternet ve Bilişim Fırtınasına döndürmeye çağırıyoruz.
İnternet Kurulu
Ne Yapmalı?
Okullar internete bağlanmalı
Halk kütüphaneleri internete bağlanmalı
Belediyeler bünyesinde halka açık İnternet evleri açılmalı
Organize sanayi bölgelerinde İnternet evi açılmalı
Kültürel mirasımız internete taşınmalı e-devlet hizmetleri başlatılmalı
İNTERNET HAFTASINI’NIN TARİHÇESİ
İnternet üst Kurulu ilk toplantısını Ocak 98’de yaptı ve ilk toplantıda bir ‘İnternet Günü’ önerildi. Amaç toplumda ilgiyi toplayan, etkinliklere vesile olan bir gün gerçekleştirmekti. Daha sonra ABD’deki ‘Netday’ gibi etkinlikler yapmak amacıyla ‘İnternet Haftası’na’ dönüştürüldü. Son dönt yıldır, İnternet Haftası 2 hafta olarak kutlanıyor. Hafta, Türkiye’de İnternet’in Türkiye gelişinin yıldönümü olan 12 Nisan’ı kapsayacak şekilde yapılıyor.
Evet internet haftasınızı kutlarım arkadaslar.
İnternet Kurulu
Ne Yapmalı?
Okullar internete bağlanmalı
Halk kütüphaneleri internete bağlanmalı
Belediyeler bünyesinde halka açık İnternet evleri açılmalı
Organize sanayi bölgelerinde İnternet evi açılmalı
Kültürel mirasımız internete taşınmalı e-devlet hizmetleri başlatılmalı
İNTERNET HAFTASINI’NIN TARİHÇESİ
İnternet üst Kurulu ilk toplantısını Ocak 98’de yaptı ve ilk toplantıda bir ‘İnternet Günü’ önerildi. Amaç toplumda ilgiyi toplayan, etkinliklere vesile olan bir gün gerçekleştirmekti. Daha sonra ABD’deki ‘Netday’ gibi etkinlikler yapmak amacıyla ‘İnternet Haftası’na’ dönüştürüldü. Son dönt yıldır, İnternet Haftası 2 hafta olarak kutlanıyor. Hafta, Türkiye’de İnternet’in Türkiye gelişinin yıldönümü olan 12 Nisan’ı kapsayacak şekilde yapılıyor.
Evet internet haftasınızı kutlarım arkadaslar.
