Abi neredeyse sosyal platformu ilgilendiren çoğu uygulama mağazamızda var. En çok kullanılan sosyal uygulamaların yüzde 99 u var diyebiliriz sanırım artık.
Birde VLC Player ve Youtube un artık adam akıllı çalışması gerektiğini ekleyebiliriz o listeye. Bak tango geldi aklıma şimdi de. Biraz daha zorlarsam daha çok eksik çıkar Bence şu anda mağaza gayet yeterli ama bunlarda gelse fena olmaz
Birde VLC Player ve Youtube un artık adam akıllı çalışması gerektiğini ekleyebiliriz o listeye. Bak tango geldi aklıma şimdi de. Biraz daha zorlarsam daha çok eksik çıkar Bence şu anda mağaza gayet yeterli ama bunlarda gelse fena olmaz
rudy devri bitti ya vine tıkır tıkır çalışıyor instagramın suanki hali bile iyi 6tag ve6sec bitti silin gitsin dışarda en azından utanmadan instagrama girebilecez
rudy devri bitti ya vine tıkır tıkır çalışıyor instagramın suanki hali bile iyi 6tag ve6sec bitti silin gitsin dışarda en azından utanmadan instagrama girebilecez
Instagram yokken, Vine yokken stabil, orjinali şuan geldiğinde bile daha yan uygulama olmasına rağmen daha iyi, kaliteli olan Rudy'nin uygulaması vardı dostum. Instagram gelsin, destek versin ama yiğidi öldür hakkını yeme.