İnsan Olmak Ne Zor Be!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
İnsan Olmak Ne Zor Be!
İnsan biraz çocuk olmalı, bir balon gördüğünde istiyorum diye tutturup

ağlayabilmeli !

İnsanın bir annesi olmalı eteğini çekiştirebileceği

İnsan yolda yürürken biraz da etrafına bakmalı değişik hayatları görmek

için

İnsan gecenin bir vakti yatağından fırlayıp seni seviyorum diye bağırmalı

İnsan sabah uyandığında yatağının başucunda bir gül ile bir not bulmalı:

Uyandırmaya kıyamadım...

İnsan heyecan duymalı yeni günün getirdiği ışıklar için

İnsan sinirlenm
eli, kavga etmeli inandığı değerler için

İnsan arada aşık olmalı sonunda acı olduğunu bilerek

İnsan bazen de sarhoş olmalı, bir türkü tutturup sokakları arşınlamalı

İnsan anlamsızca beklemeli telefonun çalmasını belki arayan O'dur diye

İnsan efkarlanm
alı tabi biraz da; belki hiç olmayacak şeylere sırf efkar

olsun diye

İnsan ara ara kocaman olmalı dünyalar kadar; herkesi kucaklama


İnsan bazen kendi olmalı bazen herkesten bir parça

İnsan bazen de aptal olmalı inanmak istediği şeylere inanmalı

İnsan gerçek olmalı rüya görebilmek için

İnsan ölmeli zamanı gelince; ama zamanı gelince

Velhasıl güzelim insan olmak zor zanaat...!!!!
 


jöly

Üye
:spr:yuru:yuru
 
abuvice

abuvice

Üye
eline sağlık..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
29
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2625978
Cevap
0
Görüntüleme
787
Cevap
3
Görüntüleme
5K


Üst Alt