İnsan Hakları Reklam Çalışmaları..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cllgr

cllgr

Üye
    Konu Sahibi
İnsan Hakları Reklam Çalışmaları..
Dünya çapında insan haklarını koruyan Uluslararası Af Örgütü'nün yaptığı kampanya, Avrupa sokaklarında insanların karşısına çıkıyor. O anda orada oluyormuş gibi resim panosu hazırlamışlar. Panoların üzerinde çesitli dillerde
"bu gerçek, burada değil ama şimdi"
yazıyor..














 


jöly

Üye
"acı ama gerçek" teşekkürler paylaşım için :spr
 

karides

Üye
çok etkileyici yapmışlar. Ama sonuçta Uluslararası af örgütü. Bu örgüt Birleşmiş Milletlere bağlıdır ve finansal tablosu hayli ilginçtir. Şöyle ki, yıllık finansal gelirlerlerinin tam tamına 1/3'ünü ABD karşılamaktadır. Evet Dünya'nın diğer tüm ülkeleri 2/3, tek başına ABD 1/3. Nasıl bir tablo ama. Eee bu durmda resimlerde bir Amerikalı askerin Afganistan veya Irak'ta yaptıkları resmedilmez di mi yani. Ya da Guantalamo üssünden bir kaç insan manzarası iyi olurdu değil mi? Ama kazın ayağı öyle değil işte. ABD tarafından yapılanlar insani, diğer yerlerde yaşanılanlar gayriinsani. Kural bu; Nasreddin Hoca ne güzel söylemiş:
Parayı veren düdüğü çalar
 
Exalans

Exalans

Üye
ABD insanlardan zorla aldıklarını belki yüzde 1 ini tekrar iade ediyor okadar
 
cllgr

cllgr

Üye
    Konu Sahibi
çok etkileyici yapmışlar. Ama sonuçta Uluslararası af örgütü. Bu örgüt Birleşmiş Milletlere bağlıdır ve finansal tablosu hayli ilginçtir. Şöyle ki, yıllık finansal gelirlerlerinin tam tamına 1/3'ünü ABD karşılamaktadır. Evet Dünya'nın diğer tüm ülkeleri 2/3, tek başına ABD 1/3. Nasıl bir tablo ama. Eee bu durmda resimlerde bir Amerikalı askerin Afganistan veya Irak'ta yaptıkları resmedilmez di mi yani. Ya da Guantalamo üssünden bir kaç insan manzarası iyi olurdu değil mi? Ama kazın ayağı öyle değil işte. ABD tarafından yapılanlar insani, diğer yerlerde yaşanılanlar gayriinsani. Kural bu; Nasreddin Hoca ne güzel söylemiş:
Parayı veren düdüğü çalar

ilginç bir saptama aslında utanmasalar insan hakları yerine abd hakları diyecekler.e dünya para üzerine dönüyor tabi,kim zengin o haklı.bu haksızlık hep böyle gitmez tabiki,gün gelir hesap döner.
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
mükemmel kareler!! ;)

Ama keşke bu anlar yaşanmasa!! :(

Aslında diyeceğim çok şey var ama neyse!!..
 

omayra

Üye
O an oradaymış gibi etkileyici kareler. karidesin saptaması ise son derece doğru ve düşündürücü. ABD, karşısında bir güç olmadığından beri dünyanın yegane efendisi gibi davranıyor. Dur demek bu kadar imkansız mı??!!
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
ben şuan hiç bi resmi göremiyorum..... :(
 

thebora

Üye
çok dikkat çekici,çok zekice düşünülmüş bir kampanya
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
mükemmel bi üretkenlik olmuş
çok güzel gorunuyolar
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
çok etkileyici yapmışlar. Ama sonuçta Uluslararası af örgütü. Bu örgüt Birleşmiş Milletlere bağlıdır ve finansal tablosu hayli ilginçtir. Şöyle ki, yıllık finansal gelirlerlerinin tam tamına 1/3'ünü ABD karşılamaktadır. Evet Dünya'nın diğer tüm ülkeleri 2/3, tek başına ABD 1/3. Nasıl bir tablo ama. Eee bu durmda resimlerde bir Amerikalı askerin Afganistan veya Irak'ta yaptıkları resmedilmez di mi yani. Ya da Guantalamo üssünden bir kaç insan manzarası iyi olurdu değil mi? Ama kazın ayağı öyle değil işte. ABD tarafından yapılanlar insani, diğer yerlerde yaşanılanlar gayriinsani. Kural bu; Nasreddin Hoca ne güzel söylemiş:
Parayı veren düdüğü çalar

Katılmamak elde değil ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt