[Inova IT] facinate v1.00(556) S^1/S^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[Inova IT] facinate v1.00(556) S^1/S^3 Signed
Yeni bir Facebook istemcisidir.







facinate is a free (forever-ever) facebook client that can do everything you'd expect it to do plus:
- Works on a Nokia 5800 or Nokia 700. Nobody is left out!
- Has a really unique, swipable user interface. Totally cool, sweet, fast and useful.
- CHAT. srsly? y, 24 / 7. omg, so kewl. c u.
- Home screen – and a really good looking one!
- Notifications on your home screen! Never miss out on your friend ’s birthday again.​
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: atakan25 ve manyax2007


cyber

cyber

Üye
Teşekkürler
 
distakjo

distakjo

Üye
teşekkürler
 
kadolak31

kadolak31

Üye
:tşk:
 
manyax2007

manyax2007

Üye
teşekkürler emeğine sağlık. ücretsiz ve kullanışlı bir facebook uygulaması :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation

aslanmusty

Üye
yahu ben sifremi yaziyorum login olmaya calisiyorum fakt bembeyaz bir sayfa geliyor ve sadece succsess yaziyor.baska birsey olmuyor.budurumu bilen cozen varmi
 
aykutozkann

aykutozkann

Üye
kurdum şimdi. hem hızlı hem kullanışlı ve masaüstü kısayolu olan bir program. İlk izlenimim daha önceki yapılanlara göre en hızlı ve iyisi diyebilirim.
 
atakan25

atakan25

Üye
teşekkürler
 

ergene123

Üye
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt