innov8 de dıvx sorunu...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mustiata

Üye
    Konu Sahibi
innov8 de dıvx sorunu...
Arkadşlar herkese selm.lar,ınnoV8 aldım çok başarılı bı telefon bence,ama film yükledikten sonra seyrederken alt ve üstteki siyah bantları nasıl yok edebılırım,yani nasıl tam ekranda izleyebilirim bi ayarı falan varmıdr sımdıden teşekurler
 
Tepkiler: abana37
kardeş bende de var innov8 aynı sorun bendede var sen çözebildin mi sorununu??
 
kardeş ayrı bir divx programı yüklemeni tavsiye ederim ben divx player 0.89 versiyonunu kullanıyorum çeviricilerde zaten mevcut harika bir ses ve görüntü var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...