İngilizce Bilen Biri Acil Bakabilirmi Lütfen ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emr-erock

emr-erock

Üye
    Konu Sahibi
İngilizce Bilen Biri Acil Bakabilirmi Lütfen ?
Slm Arkadaşlar ben geçenlerde yanacı birinden bikaç şey istedim oda bana bunu yazdı ancak çevirme prograından çok düzgün anlayamadım Acaba Burada tam oarak ne yazıyor ingilizcesi iyi olan birisi yardım edebilirmi?

TEŞEKKÜRLER..

_______________________________________________________________________________________
Merhaba Arkadaş!

I´ve been in Turkey a few times on vacation, so I remember something.
If you want, I can make a firmware for your region/product code, with all homescreens that are available. Just tell me what Product Code do you have, of course if You use v50. I think that the best solution would be if I make a firmware for clean Euro region with Turkish language. I mean without any branding. Is it ok?
________________________________________________________________________________________
 


selam orhan

selam orhan

Üye
güzel sözlükten bakabilirsin kardeş
 
ozanazy

ozanazy

Üye
Sanırım kullandığı tema ev ekranı gibi birşey istedin, cevaben istersen sana da bütün bu ev ekranı içinde olan bir (hack olarak bahsediyo muhtemelen) sürüm yani güncelleme yapabileceğini söylüyor. Eğer ona cihazın product kodunu verirsen sana türkçe dil olan temiz bir sürüm yapabileceğinden bahsediyor. Biraz tarzanca oldu ama idare et :D
 
emr-erock

emr-erock

Üye
    Konu Sahibi
Sanırım kullandığı tema ev ekranı gibi birşey istedin, cevaben istersen sana da bütün bu ev ekranı içinde olan bir (hack olarak bahsediyo muhtemelen) sürüm yani güncelleme yapabileceğini söylüyor. Eğer ona cihazın product kodunu verirsen sana türkçe dil olan temiz bir sürüm yapabileceğinden bahsediyor. Biraz tarzanca oldu ama idare et :D
çok saol....product kodu ne oluyor peki biliyormusun ?Ben bu kodu versem adama şimdi herhangi bir tehlikesi falan varmıdır..?
 
kol@j

kol@j

Üye
Türkiye'de tatil için birkaç kez bulundum, o yüzden bir şeyler hatırlıyorum.
İsterseniz, ben senin bölge için kullanılabilen e bölge/ ürün koduyla bir firmware yapabiliriz. Eğer v50 kullanıyorsan ürün kodunu bana söyle... euro bölgesine göre Türkçe firmware hazırlayabilirsin.en iyi çözüm olacağını düşünüyorum. Herhangi bir marka olmadan yapılabilir...

demek istediği galiba böyle
 

Revengeful

Emekli Yönetici
ürün kodu oluyor
 
kol@j

kol@j

Üye
samimi olmayabilir....
 
ozanazy

ozanazy

Üye
çok saol....product kodu ne oluyor peki biliyormusun ?Ben bu kodu versem adama şimdi herhangi bir tehlikesi falan varmıdır..?

Telefonun ürün kodu demek onu sanırım NSU ile öğrenebiliyosun. Forumda hackleme yöntemleri yeterince mevcut onları araştır bence boşver yabancıları :D hemen hemen aynı şeyler var zaten. forumda v50 hack diye arat ya da.

http://www.maxicep.com/symbian-v9-4-sistem-modifikasyon-uygulamalari/

Linkteki sabit konulara bak daha kolay olur. :)
 
begacce

begacce

Üye
sen cevaben you can use navifırm for all product codes yaz o arkadaşin ülkesinde büyük ihtimalle v50 yada v40 çıkmadı yani bizim ev ekramız onda yok oda bizim ülkenin dil kodunu kullanarak kendi yazılımını güncelleyecek bu sayede onun telefonuda v50 olacak
 
emr-erock

emr-erock

Üye
    Konu Sahibi
sen cevaben you can use navifırm for all product codes yaz o arkadaşin ülkesinde büyük ihtimalle v50 yada v40 çıkmadı yani bizim ev ekramız onda yok oda bizim ülkenin dil kodunu kullanarak kendi yazılımını güncelleyecek bu sayede onun telefonuda v50 olacak
onun telefonuda v50 :D
 
begacce

begacce

Üye
o zaman ev ekranı ayarlarını bilmiyor çünkü tüm ev ekranlarını almak için türkiye koduyla güncellemek istiyor sen kod felan söyleme navıfirmden kendi öğrensin
 
emr-erock

emr-erock

Üye
    Konu Sahibi
o zaman ev ekranı ayarlarını bilmiyor çünkü tüm ev ekranlarını almak için türkiye koduyla güncellemek istiyor sen kod felan söyleme navıfirmden kendi öğrensin
arkadaşım adam yazılımcı:D
 
ozanazy

ozanazy

Üye
Adam hakkında bu kadar bilgi alabilmişsin orda yazılanı da anlayabilirsin galiba tam anlamadım adamla nasıl iletişim kurduğunu.
 
emr-erock

emr-erock

Üye
    Konu Sahibi
aynen bu şekil :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt