ingililiz fransız ve türk :))

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

denemeeee123456

Üye
    Konu Sahibi
ingililiz fransız ve türk :))
Gümrük kapısından bir İngiliz, bir Fransız, bir Türk geçmek için bekliyorlarmış. Gümrük görevlileri ...valizlerini kontrol etmeye başlamış. Önce İngiliz'in valizine bakmışlar. İçinden 7 adet don çıkmış. "Niye 7 tane?" diye İngiliz'e sormuşlar. O da "Haftanın yedi gün var. Hepsi için bir tane. Pazartesi, Salı, Çarşamba..."... demiş. "Vay be! Helal olsun medeniyete, temizliğe bak adamlardaki." Sıra Fransız'ın valizine gelmiş. açmışlar bakmışlar 8 tane don. "7'yi anladık da niye 8?" diye sormuşlar. Fransız "Pazartesi, Salı, Çarşamba... Hergün için bir tane, bir tane de ne olur ne olmaz diye yedek aldım" demiş. "Vay be! Adamlardaki temizliğe medeniyete bak!" demiş görevliler. Sıra Temel'e gelince açmışlar bakmışlar tam 12 adet don. "Vay be! Ne varsa bizim insanımızda var. Şu medeniyete, şu temizliğe bak!" Sormuşlar "Neden 12 adet?" Bizimki cevap vermiş "Ocak, Şubat, Mart,......'' :kop::kop::kop::kop::d::d::d::d::d:
 
  • Beğen
Tepkiler: balyoz61, fos4luiandeyson, münir amca ve 2 diğerleri


Samsun55''

Samsun55''

Üye
güzel fıkra :oke:
 
SiMoNeee

SiMoNeee

Üye
Tşk.ama konu önceden verildi.
 

denemeeee123456

Üye
    Konu Sahibi
pardon konu daha önce verilmiş :(
 
Necmati

Necmati

Üye
:ehe
 
X_MaN_YaK

X_MaN_YaK

Üye
ben ılk defa okudum benım ıcın yenı oldu guzeldı saol :D
 

denemeeee123456

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim :D
 

balyoz61

Kapalı Hesap
ya arkadaşlar zaten mizah bölümündeki fıkraların konuların paylaşımların neredeyse hepsi 3 4 kez verildi
konu gzl tşkr
 
nitroux

nitroux

Üye
:ehe
 

yassose

Üye
:kop::oke:
 
hrn_07

hrn_07

Üye
:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt