ing bilen varsa(ceviri için)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bodrumlu_71

bodrumlu_71

Üye
    Konu Sahibi
ing bilen varsa(ceviri için)
yarınki ing sınavında kopzisyon yazmam gerekiyo konulardan biriside okulda gecen anımız kısa birşey yazdım ama bir türlü doğru düzgün ceviremedim yardım eden olursa çok memnun olurum.
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kardeş şimdi çıkmam gerekiyor inan akşam foruma girdiğim zaman yardımcı olmaya çalışacağım sana.KoLay Gelsin..SAYGILAR
 
bodrumlu_71

bodrumlu_71

Üye
    Konu Sahibi
tmm saol yinede.
 
mservank

mservank

Üye
yarınki ing sınavında kopzisyon yazmam gerekiyo konulardan biriside okulda gecen anımız kısa birşey yazdım ama bir türlü doğru düzgün ceviremedim yardım eden olursa çok memnun olurum.

yaz yardımcı olabilriz belki
 
bodrumlu_71

bodrumlu_71

Üye
    Konu Sahibi
Ögleden sonraki coğrafya dersinde idik.Öğretmen yoklamayı aldı hidayet yoktu.5 dk sonra kapı çalındı içeri giren hidayet üstü başı toz içinde pantolonu yırtılmıştı.
öğretmen sordu ne oldu diye:
-bisiklet ile kaza yaptım diye söyledi
peki nasıl oldu dedi
-öğretmenim zile 5 dk vardı hızla geliyodum bayan sürücünün biri birden kapıyı açtı bende kapıya girdim dedi.
ilk başta endişelenmiştik ama sonradan gülmekten yarıldık diyebilirim.
(biraz uzun ama)
 
mservank

mservank

Üye
we were at geography lesson after midday.The teacher searched who are absent.Hidayet was absent.five minutes later the door was knocked and hidayet came into the class.He was dirty and his trousers gerisini bilmiyorum
teacher asked:What happened?
-He said:"I had an accident with my bicycle
Teacher asked again:"how happened it?
-hidayet said:" My teacher ,Five minutes left to ringing bell I was caming to school and a woman driver opened the doorand I crashed with the Car door"(farklı bir şey olabilir)
First we worried but after we splited one´s sides laughing
Not sadece üstün körü ama belki bişile rçıkar
 
bodrumlu_71

bodrumlu_71

Üye
    Konu Sahibi
tşk ederim olsun fazla ara yerleride ben düzeltirim.tekrar tşk ederim.
 
mservank

mservank

Üye
ama bekle istersen diablos veya diğer üyeler doğrusunu yazabilirler
 
bodrumlu_71

bodrumlu_71

Üye
    Konu Sahibi
tmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt