[Indrajit Tapadar] Diary 2012 v1.00(0) S^3/Anna/Belle Unsigned

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ediz Yiğit

Ediz Yiğit

Üye
    Konu Sahibi
[Indrajit Tapadar] Diary 2012 v1.00(0) S^3/Anna/Belle Unsigned

QT tabanlı kişisel günlük olarak kullanıp notlar alabilceğiniz bir uygulamadır.



A Diary is always people miss to have it with them, when they need one!!

To update the next doctors appointment, To remember to make a call to a friend on his Birthday in mid-year.
To keep a few Personal informations handy always, and last but not the least
to write a few daily details everyday, as and when it happens

So, Bringing up the solution for the problem , bringing the Diary of 2012 for Nokia phones.

Note Symbian Users: Advisable to install on mass storage.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: yutkun
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt