[İnceleme] Motorola Droid Razr M

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
[İnceleme] Motorola Droid Razr M
DROID RAZR M geçtiğimiz günlerde düzenlenen etkinlikte Motorola CEO'su Dennis Woodside tarafından tanıtıldı. Droid Razr M'in yanında Droid Razr ailesine iki üye daha eklendi, Droid Razr Maxx HD ve Droid Razr HD. Droid Razr M, 'nın en uygun fiyatlı telefonlarından biri olarak karşımıza çıkmakta.

4.3-inç ekran, güçlü çift çekirdekli Qualcomm Snapdragon S4 işlemci ve bir çok özellikleriyle de standart akıllı telefonlarda bulunan özelliklerin çoğuna sahip. DROID RAZR M incelememizde telefon hakkındaki tüm sorularınıza cevap bulabilmenizi umuyorum.



Öncelikle telefonun donanım özelliklerine değineceğiz. DROID RAZR'e bazı testler yapılıyor. Uçakla seyahat ediliyor, en az 5 kere düşürülüyor. Ancak şunu söyleyebiliriz ki Motorola'nın Droid cihazlarındaki korumasını işini iyi yapıyor.

4 inç ekranı kaplayan Gorilla Glass sayesinde telefonun ekranı çizilme ve kırılmalara karşı daha dayanıklı. DuPont KEVLAR fiber ve siyah-beyaz plastik ve alüminyum yapıda bir tasarıma sahip. Telefonu diğerlerinden ayıran en önemli özelliklerden birisi suya dayanıklılığı.



Dolayısıyla yağmurda rahatça kullanabilir ve bir fincan kahvenin içine düştüğünde telefonunuzdan vazgeçmek zorunda kalmazsınız. Mikro USB ve mikro HDMI giirişleti ile şarj ve veri aktarımı yapabildiğiniz mikro USB girişi bulunuyor.



Ayrıca cihazın üst kısmında standart 3.5 mm kulaklık girişi yer alıyor. Güç düğmesi ve ses tuşları telefonun sağ kısmında konumlanmış. Sol kısımda da mikro SIM ve mikro SD kart girişi yer alıyor.

Cihaz dış görünüşüyle iPhone 5'e benzetilebilir. Ayrıca Verizon ile satışa çıkması bekleniyor. iPhone'lara en çok benzeyen Android telefonlardan biri diyebiliriz. Motorola'nın dış tasarımı ve materyalleri de oldukça kaliteli hissettiriyor.



sadece Nexus gibi kendi cihazlarını uygulama olarak donattığını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Bildiğiniz gibi Motorola Google'ın ve Droid serisinde uygulama yüklemeden aradığınızı bulabileceğiniz telefonlardan birisi de Droid Razr M.



Verizon bu telefonu 4G LTE ile yayınlayacak. Fotoğraf ve videoların gibi paylaşım sitelerinde paylaşımı da oldukça pratik ve hızlı. Audible ve IMDb uygulamalar ile NFL Mobile sizin diğer bağlantılarınızla paylaşımınızı sağlar.

Zappos, Slacker Radio ve Viewdini gibi uygulamalar da online alışverişi cebinize taşır. Bu cihaz ayrıca Amazon.com'dan Amazon uygulamalarını da içermektedir. Amazonun geniş ebook kütüphanesi, mp3 ve diğer bir çok uygulamalarına ulaşabiliyorsunuz.



Ayrıca bu cihazda Google search yerine Bing arama motoru tercih edilmiş. Ancak ve Play Store'un geniş uygulamaları da kullanımınıza açık.



Motorola Droid Razr M
Smart Action özelliklerine sahip. Örneğin cihazınızın kaybolması gibi durumlarda (GPS located) ile kendi yerini bildirmektedir. Google'ın takvim uygulamasıyla toplantı günlerinizde telefonunuz direk kendini sessize alabilmektedir.

Önemli günlerden önce telefonunuzu şarj etmeniz gerektiğini hatırlatmaktadır. Veri senkronizasyonunu kapatarak sadece takvim olarak da kullanabiliyorsunuz. Ayrıca Android 4.1 ile gelen Voice Commands ve Voice Search ses asistanlarına da sahiptir.



Android 4.0
Ice Cream Sandwich olmasına rağmen son dönemlerdeki bir çok uygulamayı çalıştırabilmektedir. Bunlara ek olarak bildirimlere kilitli ekrandan da ulaşılabilmektedir. Ayarlara kısa yol tuşu da bulunmaktadır.



Quick Settings
menü ayarlara kolayca ulaşmanızı ve telefon ayarlarını düzenlemenizi sağlar. GPS, Mobil veri, Bluetooth ve diğer genel özellikler de bulunuyor. Motorola Android işletim sistemine tanıdık olmayanlar için, özellikle kullanıcı ara yüzü konusunda yardımcı olacak, küçük bir kullanım klavuzu yayınlamış.

'nın kendi kullanıcı ara yüzüyle çalışan telefon Ice Cream Sandwich'i iyi çalıştırıyor. MotoBlur olarak adlandırdığı ara yüz telefonu özgün yapan özelliklerden biri. Kullanıcı ara yüzü ve Android Qualcomm işlemciyle iyi bir performans sunuyor.



Kamera özelliklerine değinecek olursak, son zamanlarda çıkan liste başı telefonlar genel olarak 8 mega piksel olarak karşımıza çıkıyor. Qualcomm Snapdragon S4 işlemci kamera ile de uyumlu çalışıyor. Kamera uygulaması genel olarak pürüzsüz çalışıyor.



8 megapiksel
kamera ve 1080p video kayıt kapasitesi bulunan Droid Razr M'den alınmış bazı kamera görüntülerini inceleyebilirsiniz.

[video=youtube;dug68kVhdHA]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dug68kVhdHA#t=0s[/video]

Droid Razr M 2000mAh batarya ve Snapdragon S4 işlemci ile çalışıyor. Telefonun batarya özellikleri Droid Razr Maxx HD kadar iyi değil, bu nedenle geceleri otomatik olarak uyku moduna alan özellikleri ile güç tasarrufu sağlayabiliyor.



Ayrıca telefonun bataryasını korumak için ekran aydınlantmasını kısabiliyorsunuz. Ayrıca güç tasarrıfı sağlayan bir çok uygulama da bulunmaktadır. DROID RAZR M Verizon'un 4G LTE veri ağı ile bağlantlı çalışıyor ve veri aktarımı sağlıyor. Burada telefonun hızı konusunda bazı sıkıntılar oluşabiliyor.



Son olarak bu telefon Motorola'nın uygun fiyatla gelen en iyi akıllı telefonlarından birisi. Ekranın köşeden köşeye 4 inç ekranın tamamını kullanması, bir çok uygulama marketine erişimi ve ortalama üstü işlemci hızıyla fiyatını hakeden bir telefon diyebiliriz.



Önceki Motorola telefonlarından daha kaliteli bir tasarım ve donanımla gelen telefonun fiyatı da uygun gelecek. 5.5 inç telefonlara oranla elde daha küçük ve rahat bir tutuşu var.



Bataryanın değiştirilemez olması da dezavantajlarından biri diyebiliriz. Bu telefonun önceki üretimlerinin aksine Motorola-Google üretimi olmasının farkını ortaya koyuyor.

[video=youtube;QKA_T4FIhRM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QKA_T4FIhRM#t=0s[/video]

(teknolojioku)
 


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
teşekkürler konu için. Alt tarafı n8 e benziyor :hmmm
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
acaba nokia bu yüzden dava açar mı :hmmm
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Haber için teşekkürler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
Kerim.

Kerim.

Üye
Altındaki verizon yazısı bozmuş telefonu.haber için :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
amcalu1

amcalu1

Üye
Motorola guzel cihazlar yapmaya başlamış sonunda
 
Barış Grc

Barış Grc

Üye
Teşekkürler :)
 
night_jack

night_jack

Üye
Dava açabilir sanki neden derseniz sol tarafı tamamen n8 gibi,sim ve kart girişler bile aynı yerde.
Yeni bir patent davası çıkıcak gibi.
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
night_jack

night_jack

Üye


:evet: aynı ama nokia dava acarmi orası bilinmez :hmmm
Kaz gelicek yerden,civ civ esirgemez çünkü misli misli geri dönüşü olcağından,herkez açıyor benim neyim eksik diyip yapabilir.
Apple'ığı tutabilir,aslında şu var iphone 3g ve s,galaxy s'e abartılı şekilde benzemiyordu ama bu nerdeyse kopya ürüne benzemiş.
N8 yıllardır android olmazken,şimdi oldu:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt