İmzamı Sonunda Değiştim!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Utku

Üye
    Konu Sahibi
İmzamı Sonunda Değiştim!!!
Nasıl olmuş?
 
Tepkiler: -efşan
sırf görmek için bilgisayar görünümene geçtim.

son kelimeyi okuyamadım.
 

Utku

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Symbian Anna(Beklemedeyiz)
 
hayırlı olsun ama oda gecersiz imza
 
Tepkiler: Dafny

ChavRash

Emekli Yönetici
İmzanız iyi, güzel de kurallara aykırı. Forum kurallarına göre:
İmza Resim Boyutu; En fazla 650 piksel genişlik, 150 piksel yükseklik (650x150 px.) ve 150 KB.(Kilobyte) boyutunda olabilir.
 
Tepkiler: -efşan ve Dafny

Utku

Üye
    Konu Sahibi
şimdiki nasıl

----------Eklendi @ 01:23:43 ---------- Yazıldı @ 01:22:23 ----------

6 piksel fark var değiştireceğim
 

Utku

Üye
    Konu Sahibi
Bu nasıl?
 

pelın_

 
Tepkiler: Utku

Dafny

Üye
Güzel
 
Tepkiler: Utku

Utku

Üye
    Konu Sahibi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...