seyfullah46
Üye
imi atilması
merhabalar arkadaslar 2013 de ıraktan s4 aldım 95.00 mış imi attırmak istedim imi atilirken null olmuş sonra kodla filan simdiye kadar kullandim. gecenlerde izmire gittigimde bi sorayim dedim nasil kullaniliyor suanda diye. bana bunun beynini silip baska bi telefon beynini yukluycez dediler ve guncelleyebilirsin dediler. 2 tane tamirciye verdim ikiside kodsuz yapamadi. simdi sizden ricam benim telde bi sikinti mi var yoksa tamircidemi sıkıntı var suanda kodlu kullaniyorum guncelleme yapmam gerekli ne yapmaliyim manisa demirci
