iMessages Hakkında ve Ayrı Bir Soru daha

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
The-Ice

The-Ice

Üye
    Konu Sahibi
iMessages Hakkında ve Ayrı Bir Soru daha
Bende iPod Touch 4.Nesil var.Telefonumdaki numaralarıda ne olur ne olmaz diyerekten iPodumda bulunduruyorum.

Bu güncellemeyide yaptım anlamadığım şey, iMessages'e giriyiroum kişi ayrımı yapmadan kim varsa listeliyor.Hangisine mesaj gönderilebilir,hangisine gönderilmez nasıl anlarız var mı bir yolu?

Birde WhatsApp iPod'a yüklenemiyor, buna alternatif bir program önerir misiniz?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt