imei klonlu s3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
imei klonlu s3
merhaba arkadaşlar . bir s3 almayı düşünüyorum fakat 2. el orjinalerin fiyatları çok yüksek. elime bir tane spot geçti farklı imei çakılmış . bunun herhangi bir zararı olur mu güncelleme yapabilir miyim ya da perfomansla ilgili ya da 3g video görüşme ile ilgili bir sorun yaratır mı? almadan önce bir danışayım istdim, şimdiden teşekkürler.
 
Normal kullanımda sıkıntı yaşamazsın tek sıkıntısı bildiğim kadarıyla android sürümünü güncellersen ya da değiştirirsen sorun çıkıyor onun dışında bir problem yok
 

restmod

Üye
Guñcelleme yapamazsin yada rom atamazsin imei gider tekrar attirman gerekir ve kaca satiyor 1000-1100 liraya mesela pasaport kayitli bulabilirsin onun yerine
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...