triyaki43
Üye
ımei klonlama
Akadaşlar size bir sorum olacak, yurt dışından gelen faturasız bir telefon var ve başka bir telefonun ımei numarası ile klonlama yapılmış yani kayıtlı gözüküyor, bataryanın altındaki ımei ile kayıtlı ımei farklı, bu şekilde kayıt yapılan telefonlarda teknik problemler olurmu? kapanma riski varmı? teşekkürler.
