İmei kaydı

    Konu Sahibi
İmei kaydı
Arkadaşlar daha önceden getirdiğim telefon kayıt olmadıgı için kapandı. Şimdi tekrardan kayıt hakkı olan bir pasaporta kayıt yapılsa açılırmı acaba?
 
Telefon akıllı telefon mu? Android mi? Biraz detay ver. Kapandı derken hiç bir görüntü yok mu? Yoksa Hat[Operator] erişimimi yok???
 
    Konu Sahibi
Xperia z2, telefon 120 günü geçtiği için kapandı
 
    Konu Sahibi
120 günü geçtiği için dedim yani hat erişimi. İmei atma Xperia z2 için olmuyormış