Galaxy S6 Imei eski haline alınır mı?

Sponsorlu Bağlantılar

MrBekir

MrBekir

Üye
    Konu Sahibi
Imei eski haline alınır mı?
Merhabalar;
kuzenim tarafından yurt dışından SM-G920F - Galaxy s6 getirildi, bunun pasaport kaydını yaptıktan sonra,Sim kilidi istedi. Ben de bir telefoncuya verdim oda imei değişmiş. Şimdi ise ağda kayıtlı değil uyarısı veriyor. telefoncu efs sini yükleyin düzelir demişte efs yok. Orjinal romunu indir yükledim yok..
Şimdi sizden ricam şu, bu telefonun eski imeisi yüklenir mi yani orjinali? ve yükleyip yine kuzene yollayacağım çünkü türkmenistan da kullanacak. acil yardımınızı bekliyorum...
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Cihazın efs'si:

Yada cihazı güncellemen gerek ancak IMEI böyle uçar gider.
 
  • Beğen
Tepkiler: MrBekir
MrBekir

MrBekir

Üye
    Konu Sahibi
Cihazın efs'si:

Yada cihazı güncellemen gerek ancak IMEI böyle uçar gider.

hocam bu verdiğin efs yi yüklersem orjinale döner mi imei? Yada güncelleme demişsin de android 5.1.1 zaten gümcelleme yapmıyor :( odin ile 5.0.2 downgrade yapsam, sonra güncelleme yapar mı ve düzelir mi? Cidden yardımlarınız çok önemli yoksa cihaz bana şişecek az para da değil...
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Downgrade yapıp güncellemeyi denesen düzelebilir belki.
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
EFS bulamadığın için, ben bulup verdim.
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Orjinale dönebilir
 
MrBekir

MrBekir

Üye
    Konu Sahibi
Orjinale dönebilir
üstad senin verdiğin sadece efs dosyasını yüklemek için yazılımmış.. bende orjinal efs yok.. :( onu geçtim telefoncu arkadaş diyorki downgrade yapılmazmış. Ne yapacağım yardımcı olun lütfen. telefon bana şişecek.
 


Üst Alt