milagros_zuzu
Üye
ilkim sensin sonumda sen olacaksın...
Kış güneşine aldanıp açan çiçekler gibi mevsimsiz solacak olsa da sana olan aşkım, inadına seviyorum seni..
Yalancı sıcagını seviyorum sevgilim..
Zarargörecegimi bile bile..
Sonunda solacagımı bile bile seviyorum seni..
Sana açıyorum
yüregimi, biliyorum ki güneşin umurunda degildir mevsimsiz açan çiçek...
Ben yinede açıyorum yüregimi...
Umurunda olmasa da, Seviyorum seni..
Biliyorum ki sonum olacaksın
Korkuyorum ki sonum olacaksın
İstiyorum ki son'um olasın
İlk'im oldugun gibi, Son'um olasın..
Senin dogru zamanların çoktan harcanıp gitmiş sevgilim..
Senin suçun degil banayanlış zamanlarda gelmen..
Yada benim sana gelmem en yanlış zamanında..
Zamanlarımız uymasa da, benim için erken olan sana geç kalmış olsa da seviyorum seni..
Hep dogru zamanda dogru yerde olur diye düşünürdüm aşkı.. Oysa ben aşkıbuldugumda yanlış zamanındaydım hayatının ve en yanlış yerinde..
Düşündügün gibiyaşanmasa da hayat, seviyorum seninle hayatımı..
Sen ve hayatım..
Aynı anlamı taşımaya başlasa da, sensizlik hayatımın sonu olacak olsa da;
Al beni
Ne
Yaparsan
Yap!..
Al beni
Ne
Yaparsan
Yap!..
Yalancı sıcagını seviyorum sevgilim..
Zarargörecegimi bile bile..
Sonunda solacagımı bile bile seviyorum seni..
Sana açıyorum
yüregimi, biliyorum ki güneşin umurunda degildir mevsimsiz açan çiçek...
Ben yinede açıyorum yüregimi...
Umurunda olmasa da, Seviyorum seni..
Biliyorum ki sonum olacaksın
Korkuyorum ki sonum olacaksın
İstiyorum ki son'um olasın
İlk'im oldugun gibi, Son'um olasın..
Senin dogru zamanların çoktan harcanıp gitmiş sevgilim..
Senin suçun degil banayanlış zamanlarda gelmen..
Yada benim sana gelmem en yanlış zamanında..
Zamanlarımız uymasa da, benim için erken olan sana geç kalmış olsa da seviyorum seni..
Hep dogru zamanda dogru yerde olur diye düşünürdüm aşkı.. Oysa ben aşkıbuldugumda yanlış zamanındaydım hayatının ve en yanlış yerinde..
Düşündügün gibiyaşanmasa da hayat, seviyorum seninle hayatımı..
Sen ve hayatım..
Aynı anlamı taşımaya başlasa da, sensizlik hayatımın sonu olacak olsa da;
Al beni
Ne
Yaparsan
Yap!..
Al beni
Ne
Yaparsan
Yap!..


