İlk Temam(Green_Vista)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İlk Temam(Green_Vista)
evet arkadaşlar ilk temamı yaptım biraz acemiyim ama neyse fazla uzatmadan linki vereyim






Rar Pass:black_paw
 

Silinen Üye 453145

Kapalı Hesap
güzel olmasanda ugraş vermişin çok saol ( ben bakmadım henüz)
 

Catty

Emekli Yönetici
keşke önizleme koysaydın yaw olsun yinde eline sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...