ilk mesaj yazanın temasını yapıyorum!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hakan Koc

Hakan Koc

Üye
    Konu Sahibi
ilk mesaj yazanın temasını yapıyorum!!!
söylediğim gibi ilk mesaj yazanın temasını yapıyorum hepinizinkini yapamayacağım için kusura bakmayın
örn:
model:6630
istek:c.ronaldo teması

bu şekilde yazalım :megafon::megafon::coold:
 


Exalans

Exalans

Üye
n70 : marlboro teması

--------------- Ekleme ---------------

hadi dostum hazır tema olmasın el yapımı olsun bakıyım nasıl bişey :)
 
Hakan Koc

Hakan Koc

Üye
    Konu Sahibi
önizleme



Link:

inş. istediğin gibi olmuştur
 
Exalans

Exalans

Üye
çok güzel dostum eline sağlık teşekkür ediyorum
 

AİCAF

Üye
sende duvar saatli thema varmı acaba?? çok acilll
 
sensinn

sensinn

Üye
Kardeşim 3 hilal li tema istiyorum
 
guccu1

guccu1

Üye
bu işne yarar mı



 
rizeli_utku53

rizeli_utku53

Üye
çayeli iletema yaparsan sevinirim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt