İlk Defa Flash Atıyorum.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

^BaRoN^

Üye
    Konu Sahibi
keşke n9 almasaydın ama zevk işi güle güle kullan.

----------Eklendi @ 00:18:29 ---------- Yazıldı @ 00:16:31 ----------

Bİde beyler ben geçen hard format atmıştım ondan sonra ovi store yüklenemiyor hatası geldi hep bu naviden flash atsam düzelir dimi?
 

salihk

Emekli Yönetici
N9 çok güzel bir telefon aslında n9 la tanısmadan önce 701düşünüyordum n9 aldım cunku c6,01 var Symbian^3 işletim sistemi 2 tane olmasının amacı yok yanı hem Nokia malzeme kalitesi bitiriyor olayı

----------Eklendi @ 00:25:27 ---------- Yazıldı @ 00:22:20 ----------

düzelir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...